Nervevrak

H0112

Glad i forumet
Huff, disse 2 ukene er laaange! [:-]
Men i morgen dra jeg og lillemor på ferie i noen dager, uten nett, og når jeg kommer tilbake har jeg nok tatt første testen. Skal egentlig ikke teste før om en uke, men klarer nok ikke holde meg lenger enn til søndag [:)]
Håper jeg kan joine dere for noen mnd, men er negativ i dag, føler at det ikke går denne gangen [&o]
Skummelt at om en uke vet jeg om vi får vårt største ønske oppfylt, eller om vi må jobbe videre [&:][:)]

Kos dere masse på ferie kun dere 2 , kan jo være sist før den lille kommer.[:)][:)] 

Håper du oppdaterer så fort du kan, men vist den er negativ så har du jo likevel noen dager til ikm.

God tur og lykke til[:)][:)][:)][:)]

Lykke til! :) Slapp av og kos dere på ferie.

Takk for det [:)]
Vi skal kose oss på tur, er flinke til det, he he.
Meen, det er bare en ting. Jeg har blitt såå kvalm. Har egentlig vært uggen hele dagen, men nå i kveld slo det skikkelig til. Jeg tør nesten ikke åpne munnen engang, for jeg er redd det skal komme opp noe [&:]
Jeg er ellers aldri kvalm, så jeg håper det er for en god grunn, og ikke bare tilfeldig.
Men det setter jo en liten demper på ferien da. Ja ja, jeg har heldigvis verdens snilleste jente [:)]

Håper at det er en grunn til du er kvalm[:)] 

Spise ingefær tabletter så kansje det hjelper

Eller er cola eller hveteboller godt når man er dårlig

Back
Topp