Nerver!!!

*mini puff*

Forelsket i forumet
hei på dere!
Jeg lurer på om det er fler her som har begynt å få nerver for fødselen. Jeg kjenner sommerfugler i magen hele tiden nå, særlig når jeg skal legge meg.
Har aldri født før og er så redd for at jeg skal få panikk. Fler som føler det sånn?

første gang for meg også.. [:)] men er ikke redd for noe eller nervøs. tror det går veldig fint jeg. [;)]

skulle ønske jeg hadde det sånn jeg og. hehe. nervene har lissom plutselig  kommet. tror det er fordi det står på "din side" i babyverden. no at nå er det bare 10 uker igjen[:(] gleder meg også til å få holde han lille men gruer meg så til fødsel

åhh... herregud ja!! akkurat sånn jeg oxo.... spes når jeg har lagt meg og har d stille og mørkt rundt meg... da vrir d seg i magen og uff.... blir så nervøs... første gang for meg oxo og jeg aner ikke hvordan d vil være og hvordan alt rundt fødselen vil bli.... d er liksom ingen vei tilbake... barnet skal ut... og vi vet alle hvilken vei den kommer.... [:)]

ikke misforstå... gleder meg jo skikkeli også, men d er kanskje mer til tiden etter fødselen.... [:)]

åhh... herregud ja!! akkurat sånn jeg oxo.... spes når jeg har lagt meg og har d stille og mørkt rundt meg... da vrir d seg i magen og uff.... blir så nervøs... første gang for meg oxo og jeg aner ikke hvordan d vil være og hvordan alt rundt fødselen vil bli.... d er liksom ingen vei tilbake... barnet skal ut... og vi vet alle hvilken vei den kommer....

ikke misforstå... gleder meg jo skikkeli også, men d er kanskje mer til tiden etter fødselen....

akkurat sånn føler jeg også det.. takk takk

ORIGINAL: snusket_

åhh... herregud ja!! akkurat sånn jeg oxo.... spes når jeg har lagt meg og har d stille og mørkt rundt meg... da vrir d seg i magen og uff.... blir så nervøs... første gang for meg oxo og jeg aner ikke hvordan d vil være og hvordan alt rundt fødselen vil bli.... d er liksom ingen vei tilbake... barnet skal ut... og vi vet alle hvilken vei den kommer.... [:)]

Som jeg skulle ha sagt det selv,kjenner d vrenger seg bare jeg tenker på det jeg da.
Enda så er jeg ikke førstegangs og kan heller ikke si jeg har hatt vanskelige fødsler før,
lengste fødselen tok ca.8 timer(førstemann) og den korteste var unnagjort på under 2 timer.(sistemann)

Første gang for meg også, men jeg gleder meg faktisk! Tenk for et øyeblikk å endelig kunne se barnet sitt! Og kunne holde det, kose det!!! Jeg er helt dårlig!! [:D]

Glede meg eg og, heile opplevelsen. Tenk når me får babyen i armene våre. Då e nok mye glemt!!! [:)]

Gleder meg litt, jeg... På en litt merkelig måte...

Back
Topp