nerver

TulleHøna

Forumet er livet
Det er merkelig assa! Nå har jeg fått 5 positive tester, men allikevel, sitter jeg nå på venterommet og er dritnervøs for urinprøven jeg nettop leverte :p
 
er det muuulig?? jeg testa til morgenen. sånn billigtest. og den var ganske så sterk.
så tar jeg med samme urin til legen, og der ble testen sååå svak at de egentlig ville ta blodprøve!??
men rakk jo ikke det da, seff. må jo på jobb og... også tar legekontoret ferie hele juli! flott!
 
Stikk på labben på sykehuset og få tatt en blodprøve..
 
 



denne er fra i dag! Hvordan kan den være så svak at det er tvil???
i tilleg har jeg jo denne....




denne er fra 2 dager siden

 
Ikke noe å tenke på, er jo ikke noe tvil om at du er gravid. Har lest at de testene de har på legekontor ofte kan være ganske dårlige...
 
Det er jo ingen tvil om at du er gravid...
 
ingen tvil her nei
 
Thank u!! Behynnte nesten å tvile på meg selv :p
 
Tror ikke du skal være i tvil i det hele tatt, og ta sommerferie med god samvittighet. :)
 


TulleHøna skrev:



denne er fra i dag! Hvordan kan den være så svak at det er tvil???
i tilleg har jeg jo denne....




denne er fra 2 dager siden



De er jo kanll positive:-) Grattis!

Jeg tok en cb igår,der stod det 2-3 på,altså 4-5 uker på meg,og jeg er 4+2 i dag...men jeg ser at du er lengre enn meg på tickeren din,selv om det står 1-2 på  testen din. det er bare snakk om et par dager mellom testingen vår...skjønner ingenting jeg,gjør du? kan jeg ha hatt ekstremt tidlig eggløsning,noen som kan gjøre fornuft ut av dette? :P
 


Within skrev:


TulleHøna skrev:



denne er fra i dag! Hvordan kan den være så svak at det er tvil???
i tilleg har jeg jo denne....




denne er fra 2 dager siden



De er jo kanll positive:-) Grattis!

Jeg tok en cb igår,der stod det 2-3 på,altså 4-5 uker på meg,og jeg er 4+2 i dag...men jeg ser at du er lengre enn meg på tickeren din,selv om det står 1-2 på  testen din. det er bare snakk om et par dager mellom testingen vår...skjønner ingenting jeg,gjør du? kan jeg ha hatt ekstremt tidlig eggløsning,noen som kan gjøre fornuft ut av dette? :P


jeg har veldig kort lutealfase! tickeren er etter sist mens, men testen er jo etter når jeg faktisk ble befrukta:P
jeg blir nok satt tilbake på ordinær ul!
 


TulleHøna skrev:


Within skrev:


TulleHøna skrev:



denne er fra i dag! Hvordan kan den være så svak at det er tvil???
i tilleg har jeg jo denne....




denne er fra 2 dager siden



De er jo kanll positive:-) Grattis!

Jeg tok en cb igår,der stod det 2-3 på,altså 4-5 uker på meg,og jeg er 4+2 i dag...men jeg ser at du er lengre enn meg på tickeren din,selv om det står 1-2 på  testen din. det er bare snakk om et par dager mellom testingen vår...skjønner ingenting jeg,gjør du? kan jeg ha hatt ekstremt tidlig eggløsning,noen som kan gjøre fornuft ut av dette? :P


jeg har veldig kort lutealfase! tickeren er etter sist mens, men testen er jo etter når jeg faktisk ble befrukta:P
jeg blir nok satt tilbake på ordinær ul!



aha,forvirrende greier :P takk for oppklaringa :)
 
Back
Topp