Nerver i klem?

Siw70

Flørter med forumet
Jeg får noen kraftige smerter nederst i lysken som går ned i låret (innsiden av låret). Det gjør grise vondt [:@]. Det blir ekstremt ille når jeg går, men det kommer også når jeg ligger helt rolig. Det kjennes ut som jeg blir stukket med kniv og får skikkelig støt, når det kommer må jeg "dra" benet opp i 90 grader, da blir det noe bedre. Kan det være noen nerver som kommer i klem i bekkenet? Det blir ekstra vondt når den lille i magen er aktiv. Noen som har hatt noe lignende? Bør jeg ringe legen?

Jeg husker ikke helt hvordan det der er, men mener å ha lest noe om at det kan være ganske vanlig å få vondt i lysken i svangerskapet. Mye som strekker seg i bekkenet og sånn.
Tror jeg har lest det her på BV engang...[8|]

Jeg har også lest det, men jeg tror det var i begynnelsen av svangerskapet (?), i det livmoren begynner å vokse. For jeg hadde de smertene, men dette kan ikke sammenlignes med de smertene. Jeg vrir meg i smerter når det kommer, nesten sånn at jeg begynner å suttre........[&:]

Hmm... Stemmer kanskje det.[8|][&:]
Du kan jo kanskje ta en telefon til lege/jordmor og høre da?

Bedre å vite sikkert hvertfall![:)]
Hørtes ikke noe godt ut det der. Håper du finner ut av det! Lykke til![;)]

Dersom det er nerver som kommer i klem, hvordan i alle dager vil det da bli under fødselen? [8|] For dette er styggvondt nå, og ettersom hodet på den lille "detter" lengere ned, hva da? Fikk litt angst for enda mer smerter jeg nå. Litt pysete kanskje, men....[&:]

jeg tror jeg har det samme,,,,men i en mildere utgave.....tror det bare er krampetrekninger jeg....[8|] får det som regel i v.lyske..ikke så godt, men klarer å avbryte krampen før den får skikkelig taket!![;)]

Back
Topp