nerver i klem.....

Smash1234

Glad i forumet
Ja, jeg har en prolaps og isjas(aner ikke hvordan det skrives) og noe ligger i klem på min vestre side i ryggen sånn at venstre bein er 4-5 cm tykkere enn det høyre. altså at sirkulasjonen er mye dårligere. Etter dette oppsto har jo og jenta i magen tapt seg masse i vekt og skal tilbake på ny UL på torsdag..men jeg har ikke snakka med de på sykehuset om det for sist var det ikke så ille,og jeg ble litt satt ut da hun var tapt seg så i vekt. men tror dere at det her kan ha noen sammenheng??? jeg begynte tenke på dette i går kveld..hmm. jeg vet ikke hvilken side blodårer å sånn til morkaka å sånn ligger heller..litt dumt skrivi og,men jeg får ikke sagt det på no ana måte[8D]

har ikke peiling jeg [8|]
men jeg har hatt en prolaps og det unner jeg ingen - så derfor sender jeg deg en klem jeg [;)][:D]

Hmmm.....hvis det skal ha noe sammenheng så må det være noen blodårer i klem,om prolapsen har glidd ut såpass at den skal klemme på noen blodårer...som er viktig inntil livmor....hmm....du får spørre til torsdag og oppdatere oss. Kroppen er spennende, hvis det hadde vært farlig så hadde de nok gjort noe med en gang.
Håpe det går bra med deg, for det er nok ikke noe godt....[&o]

Back
Topp