Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Noen andre som har dette, eller evt greier skjønne hva det kommer av?
Blir ikke nummen, altså. Det stråler av smerter, som om jeg får støt eller.. ja. Noe sender et raskt signal gjennom én nervetråd. Varer i 1-3 sekunder. Kan fort ha flere sånne på kort tid (og nesten bare i venstre bein).
Skjer om jeg står, går, eller sitter - trenger ikke være i bevegelse eller så, altså.
Pleier ikke være plaget med dette som ikke-gravid, og begynte relativt nylig.. ><
Blir ikke nummen, altså. Det stråler av smerter, som om jeg får støt eller.. ja. Noe sender et raskt signal gjennom én nervetråd. Varer i 1-3 sekunder. Kan fort ha flere sånne på kort tid (og nesten bare i venstre bein).
Skjer om jeg står, går, eller sitter - trenger ikke være i bevegelse eller så, altså.
Pleier ikke være plaget med dette som ikke-gravid, og begynte relativt nylig.. ><
dette, kombinert med bekkenlåsning, fører til at noen nerver kommer i klem.. skikkelig vondt! Og jeg har vært 100% i jobb i bhg frem til for en uke siden. Nå klarer jeg ikke mer enn 20%… 

Før var det mildere, og gjorde bare vondt når jeg snudde meg i senga. Men etterhvert nå så har det bare blitt mer og mer vondt, og nå kjenner jeg en ilende smerte når jeg beveger meg generelt. Når jeg skifter stilling både når jeg sitter og ligger, når jeg går, når jeg skal ha på meg truse, bukse og sokker. Begynner å bli skikkelig smertefullt 
Så ja, jeg skal hive meg igang med forebyggende tiltak på et tidligere tidspunkt ved neste svangerskap! Jeg har enda noen uker å vralte før jeg kan forvente noe fødsel, men det å kjøre en time hver vei for behandlig er for meg ganske fånyttes… Vinninga går litt opp i spinninga