Nerver for morgendagen! !

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Jeg er så nervøs for i morgen. Hvordan alt kommer til å bli, om vi får en frigjørings-baby,blir jeg satt i gang, hvordan jeg blir satt i gang, hvor lenge jeg evt må vente, hvor "moden" er jeg, har jeg noen flere cm nå??
Mange spørsmål og ingen får jeg svar på før i morgen. :confused:

Har 1000 tanker i hodet, og er ikke det minste trøtt.. Men vet jeg burde få meg så mye søvn som mulig. Morgendagen kan bli hard og jeg trenger krefter.
En ting jeg vet, er at Mina skal først kose seg i bhg og så hjemme hos farmor. Godt å vite at hun er i trygge hender ihvertfall.

Morgendagen blir fryktelig spennende!!!! :confused::):oops:

(Et litt rotete innlegg.. men måtte få det ut)

Skjønner godt at du er nervøs! Men tenk på hvor deilig det blir å holde det lille nurket i armene dine,! <3 masse lykke til,!

Åååh skjønner såå godt at hode ditt er fylt med tusen tanker no! Spennende dag i vente! Kortid må du møte? :-)

Lykke til :-)

Åååh skjønner såå godt at hode ditt er fylt med tusen tanker no! Spennende dag i vente! Kortid må du møte? :-)
Jeg har time kl.10 heldigvis... da er er det bare å stå opp og få Mina i bhg og så rekker jeg kanskje en kopp kaffe etterpå..
Tusen takk alle sammen:)

Jeg har time kl.10 heldigvis... da er er det bare å stå opp og få Mina i bhg og så rekker jeg kanskje en kopp kaffe etterpå..
Tusen takk alle sammen:)
Godt du får en rolig morgen og levert mina i bhg:) gjør det litt bedre. Håper sånn at når det er min tur at eg får levert storebror i bhg. Og helst kost oss litt førsy:) igjen masse lykke til. Kommer til å tenke masse på deg :)

Å skjønner veldig at det er mange ting du lurer på! Håper du blir tatt godt imot, får svar på alt slik at du kan føle deg ordentlig trygg!
Kanskje du får møte babyen din i dag!
Masse lykke til!

Du er vel på kontroll du no:-)
Lykke til og håper det blir baby på deg no:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp