lui
Glad i forumet
dager for tiden!!! Kjenner jeg ikke tåler noe!!! Har en sur onge fir tiden,å det hjelper ikke på humøret nei!!! Vil bare at testdagen skal komme! har mensmurringer hele dagen! Føles ut som om det er noe som presser på der nede,tisser hele tiden,blir så tullerusk av alle disse symptomene[&:]
Sa til sambo før vi begynte fryseforsøket at jeg ikke kom til å ta sånn på vei denne gangen viss testen blir negativ,men kjenner nå at jeg kommer til å ble veeeldi lei meg å skuffet viss det ikke går!
Føler jeg gir alt av meg selv hele tiden...å står på med sønnen min,matlaging,vasking å alle disse her medisinene som må tas til faste tider! Så jeg orker ikke mer motgang nå,vil bli gravid!
Skikkelig syteinnlegg,men må få ut aggresjonen min ikveld!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Sa til sambo før vi begynte fryseforsøket at jeg ikke kom til å ta sånn på vei denne gangen viss testen blir negativ,men kjenner nå at jeg kommer til å ble veeeldi lei meg å skuffet viss det ikke går!
Føler jeg gir alt av meg selv hele tiden...å står på med sønnen min,matlaging,vasking å alle disse her medisinene som må tas til faste tider! Så jeg orker ikke mer motgang nå,vil bli gravid!
Skikkelig syteinnlegg,men må få ut aggresjonen min ikveld!!!!!!!!!!!!!!!!!1