Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*
ja jeg tror vi må bli litt strengere..Dette er første gang vi byr på hus, så vi er litt "nybegynnere"..Derfor er det godt å høre med dere her inne som har erfaringer, og som kan komme med tips og råd..
Tenkte å vente nå til kl 4, se ha megleren sier da..Sier han a de avviser budet, vil vi be megler om å høre med selger ang motbud..Og det vil vi ha svar på til kl 6 ikveld..
ORIGINAL: Ljiljana
ja jeg tror vi må bli litt strengere..Dette er første gang vi byr på hus, så vi er litt "nybegynnere"..Derfor er det godt å høre med dere her inne som har erfaringer, og som kan komme med tips og råd..
Tenkte å vente nå til kl 4, se ha megleren sier da..Sier han a de avviser budet, vil vi be megler om å høre med selger ang motbud..Og det vil vi ha svar på til kl 6 ikveld..
Bra! Slik skal der være. Mange som bruker disse motbudene. Spesiellt siden det bare er dere som byr også. Bare vær strenge. Da vi solgte den siste leiligheten vår holdt megleren på med bud til kl var 24.00, hehe.. og bude etter det sto til 6 om morgene, og jammen meg kom det inn et bud før den fristen gikk ut. Syns det var syke tider. Heldigvis ringte ikke megleren til oss før i 8 tiden på morgene..
Har en god følelse for dere, så x det jeg har[:D]
ORIGINAL: Sol74
Dere må forlange å få se i budrundene etterpå.
Finnes det virkelig flere budgivere?
Presse dere til å gå opp 100tusen,
synes dette høres rart ut.
Ja vi går ikke mye mer opp nå..Er ikke verdt prisantyding..Får høre hva de tenker ang motbud å ta det derfra..Vi går max opp 50tusen til..No more! Take it or leave it!
Sakkan detta e spennanes[:D]
ORIGINAL: Ljiljana
Ja vi går ikke mye mer opp nå..Er ikke verdt prisantyding..Får høre hva de tenker ang motbud å ta det derfra..Vi går max opp 50tusen til..No more! Take it or leave it!
Sakkan detta e spennanes[:D]
Håper dere får et svar i deres favør imorgen da[;)]