Nervepirrende

Masse lykke til, håper dere får det[:)]!

Vi hadde faktisk en megler en gang, som "løy" til oss om at noen andre var interrisert. Jeg tok kontakt etterpå med de som megler sa var interrisert, og de hadde aldri gjort intrykk på det nei. Fikk ikke så mye bevist da, men fikk ikke leiligheten likevel, meeen, han presset oss en del over det vi hadde planer om, og det er absolutt ikke lov.

Håper dere får huset, det er super spennende dette.. Men dere skulle bare gitt de en time til å tenke på. Vær egoister i slike tilfeller, tenk det er mye det står på[;)] Masse lykke til[:)]

ja jeg tror vi må bli litt strengere..Dette er første gang vi byr på hus, så vi er litt "nybegynnere"..Derfor er det godt å høre med dere her inne som har erfaringer, og som kan komme med tips og råd..
Tenkte å vente nå til kl 4,  se ha megleren sier da..Sier han a de avviser budet, vil vi be megler om å høre med selger ang motbud..Og det vil vi ha svar på til kl 6 ikveld..

ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*

ja jeg tror vi må bli litt strengere..Dette er første gang vi byr på hus, så vi er litt "nybegynnere"..Derfor er det godt å høre med dere her inne som har erfaringer, og som kan komme med tips og råd..
Tenkte å vente nå til kl 4,  se ha megleren sier da..Sier han a de avviser budet, vil vi be megler om å høre med selger ang motbud..Og det vil vi ha svar på til kl 6 ikveld..

Bra! Slik skal der være. Mange som bruker disse motbudene. Spesiellt siden det bare er dere som byr også. Bare vær strenge. Da vi solgte den siste leiligheten vår holdt megleren på med bud til kl var 24.00, hehe.. og bude etter det sto til 6 om morgene, og jammen meg kom det inn et bud før den fristen gikk ut. Syns det var syke tider. Heldigvis ringte ikke megleren til oss før i 8 tiden på morgene..

Har en god følelse for dere, så x det jeg har[:D]

ORIGINAL: Ljiljana

Bra! Slik skal der være. Mange som bruker disse motbudene. Spesiellt siden det bare er dere som byr også. Bare vær strenge. Da vi solgte den siste leiligheten vår holdt megleren på med bud til kl var 24.00, hehe.. og bude etter det sto til 6 om morgene, og jammen meg kom det inn et bud før den fristen gikk ut. Syns det var syke tider. Heldigvis ringte ikke megleren til oss før i 8 tiden på morgene..

Har en god følelse for dere, så x det jeg har[:D]

Ja håper bare selger vil komme med et motbud..
dette er kjempespennende, så trenger så mangen krysset fingrer vi kan få[:D][:D]

ORIGINAL: Sol74

Dere må forlange å få se i budrundene etterpå.
Finnes det virkelig flere budgivere?
Presse dere til å gå opp 100tusen,
synes dette høres rart ut.

Hjelper ikke å se budjournalen hvis det ikke er flere budgivere.. får ikke noe mer svar om megleren har lurt dere da igrunn. Budjournalen får dere uansett se om dere blir kjøperne. Men jeg velger å tro at megleren snakker sant. Kan jo ikke si at han "presset" de til å gå opp 100tusen. Det er jo noe budgiverne selv bestemmer. Men megleren mener nok at dere måtte opp såpass masse for han/hun vet vel sånn ca hva selgerne vil ha for huset. Husk at megleren er en mellommann, ikke en som bare skal passe på at selger får sine ønsker oppfylt, men også råde budgivere til hva som er lurest og gjøre. Han/hun har like stort ansvar for begge parter![:D] Lykke til!

Hvordan gikk det?? [:D]

Ja, nå er jeg spent på hvordan det gikk[;)]

Hvordan gikk det??[:)]

Spennende! Dere må i alle fall bli mye tøffere. Vi var med i en del budrunder før vi fikk huset, og når de holder på sånn som de gjør med dere nå, så hadde jeg sagt: Dette er summen vi gir, take it or leave it. Det gjorde vi til slutt, og ble oppringt etter 5 minutter med at vi hadde fått huset. ALLE emglere sier: Kan dere ikke la dette budet stå til i morgen? Selger er på sykehuset nå og kan ikke ta telefonenen, kan budet få stå en ekstra time? Osv. Har hørt så mange dumme unnskyldninger fra meglerne at det er nesten ikke mulig: Jeg har vært på en øy uten dekning - yea right! Her er det dere som har alle kort på hånden. Gi dem 10 minutter firster, ikke to timer. si at dere ikke vil gå høyere, ikke be om motbud. Vær tøff og steinhard, det er sånn dere får huset billigere. Og 200 000 er ganske mye penger å spare!

Hvordan gikk det?[:)]

Selger godtok ikke budet.Så vi sporte etter motbud..Får vite imorgen formiddag på hvor mye det vil være på da[:D][:D]

Er huset verdt prisantydning da? Var det ikke bare 15 000 under takst dere bydde? Har dere såååå lyst på det at det ikke er noe annet interessant? Her kikket vi sikkert på 15 hus før vi bestemte oss. Og fikk huset for 200 000 under takst. Drømmehuset!  Ikke bestem dere for fort for noe nå; det er kjøpers marked i disse tider[;)] 

Ja vi går ikke mye mer opp nå..Er ikke verdt prisantyding..Får høre hva de tenker ang motbud å ta det derfra..Vi går max opp 50tusen til..No more! Take it or leave it!
Sakkan detta e spennanes[:D]

Ja vi går ikke mye mer opp nå..Er ikke verdt prisantyding..Får høre hva de tenker ang motbud å ta det derfra..Vi går max opp 50tusen til..No more! Take it or leave it!

Håper dere får et svar i deres favør imorgen da[;)]

ORIGINAL: Ljiljana

Håper dere får et svar i deres favør imorgen da[;)]

takk=)
Håper jeg og.

Back
Topp