Nervepirrende

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Sitter nå å venter på tlf fra megleren..Budet sto til kl 10 idag, så nå venter jeg på tlf..
Rett før jeg ringer til megleren jeg[8D]

lykke til da:)

de gotok ikke budet..megleren mente vi burde høyne iallefall med 100 000 tusen til..var vist noen andre som var intr, men de måtte få finansieringen i orden..Så hvis vi vil ha huset må vi fortsette å by..
Herregud, dette er såå fælt..kjenner det langt i hjerteroten!!! Håper ikke de andre byr langt over oss[&o]Håper ikke de får finansieringen i orden en gang[:-]
huff nå er jeg slem...men jeg vil ha det huset!!

Håper dere får det da.:) Kjipt å måtte by mer men ofte slik det blir...

uff jeg kjenner igjen den følelsen der ass... man sitter mega spent og så ringer telefonen.. pulsen går laaangt over det vanlige og så får man den beskjeden smurt i trynet... å man kjenner hjertet synker ned i magen.. uff ikke no godt.. hadde det sånn selv da vi kjøpte leiligheten vår... heldigvis trakk han dusten seg...

krysser fingre for at de ikke får finansieringen i orden...[:D][;)]

var vist noen andre som var intr, men de måtte få finansieringen i orden..

får håpe at det der ikke er en dårlig løgn for å få dere til å by høyere...

lykke til.

ORIGINAL: Thothamon..

lykke til.

det er ikke lovlig... 

huff nei nå får vi bare se..Nå gikk vi opp 100tusen, men kommer ikke til å gå opp mye mer..Dette budet står til imorgen kl 12..hjelpe meg så spennende..og fælt..har helt vondt inni meg nå jeg[&o]

ORIGINAL: Murmeldyr88

ORIGINAL: Thothamon..

lykke til.

det er ikke lovlig... 
vet det, men det vil ikke si at de ikke lyver av den grunn..  (og nei jeg sier ikke at megler her lyver, men sier at jeg HÅPER han ikke lyver[;)])

Skjønner akkurat hvordan dere har det. Masse lykke til. [:)][:)]

ORIGINAL: Turbo blir storebror

Men hvorfor så lang frist på budene??er vel bare det første budet som skal stå så lenge??
De andre budene ga vi bare en time eller 2 frist på vi,og det gjør de fleste vi kjenner også....

Tenkte akkurat på det samme. Nå får jo de andre lengre tid på å sjekke finansiering. Hadde satt en frist på max en time jeg...

ORIGINAL: Sesje

Men hvorfor så lang frist på budene??er vel bare det første budet som skal stå så lenge??
De andre budene ga vi bare en time eller 2 frist på vi,og det gjør de fleste vi kjenner også....

Tenkte akkurat på det samme. Nå får jo de andre lengre tid på å sjekke finansiering. Hadde satt en frist på max en time jeg...

ja vae det jg og stussa på..va megleren som spurte om d kunne stå til kl 12.

ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*

kl 12 idag er jo greit, men syns du skrev kl 12 i morgen...

vi hadde 10 min frister og sånn vi[:D][:D][:D]Da fløy tusenlappene gitt[8|]

kl 12 imorgen var det ja..Jeg ringte å sa budet sku stå til kl 4 idag.
Føler vi kan presse litt vi og nå..

kl 12 imorgen var det ja..Jeg ringte å sa budet sku stå til kl 4 idag.
Føler vi kan presse litt vi og nå..

dette er det kun dere som skal bestemme så det var bra du ringte og endra fristen... syns dere er snille enda jeg da! [:D] leeeeeenge til kl 4! lykke til!!

den megleren virka ikke helt god da? hadde ikke vært så snill som å si til klokka fire engang jeg nei. etter at det første 24t budet var lagt inn så hagla vi løs med 10min frister med en gang vi, skikkelig strenge. de andre som var med på runden hadde timesfrister, men vi ga dem ikke tid til å vente vi nei.

ja dette er spennende..Nå får vi se hvade sier kl 4[:)]

Dere må forlange å få se i budrundene etterpå.
Finnes det virkelig flere budgivere?
Presse dere til å gå opp 100tusen,
synes dette høres rart ut.

ORIGINAL: Engelmamma

ORIGINAL: Sol74

Dere må forlange å få se i budrundene etterpå.
Finnes det virkelig flere budgivere?
Presse dere til å gå opp 100tusen,
synes dette høres rart ut.

Synes også dere skal forlange d. Gikk dere langt under prisant sien di ville ha 100tusen til?

ja, vi ligger nå 15000 ,- under prisantydning..er bare vi som byr[8|]

Back
Topp