Nervepirrende!!

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Jaja så sitter jeg her da å venter på mensen som skulle kommet i går :O

Er det mulig tenker jeg?
Men så kan vi vel ikke skylde på noen andre enn oss selv heller da :P
Fikk et sjarmtroll for litt over 6mndr siden og har fullammet frem til han ble 4-5mnd.
Fikk resept på Cerazette (p-piller) av legen - di kan brukes av ammede. Disse ville jeg ikke ta da di har som vanlig bivirkning: ACNE - nei takk :o

Så dermed har jeg og min sambo valgt andre former for nærhet/intimitet - ja dere skjønner :p
Har fungert fint det altså...til et visst punkt.. klarte ikke å holde oss lenger!! :p

Var først et par dager etterpå at jeg tenkte: Nei vent litt, når er det man har eggløsning egentlig?!? Det gikk opp for meg at jeg hadde hatt mens ca 14 dager før, tråler internett som en gal for å finne informsjon ang eggløsning, befruktning osv osv.
Å joda så klart har vi da hatt sex den dagen jeg hadde eggløsning + di to neste dagene :p

Hadde vært fint med en til da, men kanskje ikke så tidlig (har jo en på 5 år også) - velkommen skal hun/han være uansett :)
Så da får vi se om et par dager, kanskje jeg blir værende ;)
Tar en test om et par dager for å være sikker - har sååå lyst til å ta en nå, er så nysgjerrig!!

heeh, ble visst litt langt dette, men måtte bare lufte det :p

Ha en fin dag alle sammen :D

hvis mensen skulle komet i går er det bare å ta en test, hvis du er gravid vil den jo vise positiv :)

hvis mensen skulle komet i går er det bare å ta en test, hvis du er gravid vil den jo vise positiv :)

joda egentlig så er det sant det..men med di to andre har ikke testen vist positivt før nærmere 1 uke over tiden, så derfor tenkte jeg å drøye det litt ;)

ojoj så spennende.
Jeg har akkurat funnet ut av vi skal ha nr. 3 litt uplanlagt, sex 5 dager før el, så den har klort seg fast og venta på egget:P
men det går jo fint og er veldig spennende likevel :)
Spent på oppdateringen din.

ojoj så spennende.
Jeg har akkurat funnet ut av vi skal ha nr. 3 litt uplanlagt, sex 5 dager før el, så den har klort seg fast og venta på egget:p
men det går jo fint og er veldig spennende likevel :)
Spent på oppdateringen din.

ååh, gratulerer...hehe, skikkelig liten fighter som har hengt seg fast og venta :D
Her er det fortsatt ingen endring, så tenker jeg tar en test i morgen eller på torsdag - krysser fingrene

Gratulerer!! :-)

Gratulerer :) koselig

Gratulerer :D

Termin 20. februar 2014

Back
Topp