Nervepirrende venting

Tusen takk for så mange fine lykkeønskninger <3

Kom nettopp hjem fra sykehuset, og det var litt usikkert - men jeg må nok belage meg på dårlige nyheter.
Gynekologen fant tegn på svangerskap, men ikke et foster. Han var veldig usikker på om det var for tidlig i svangerskapet til å se noe, eller om det hadde vært en abort, men han syntes at fostersekken/plommesekken var litt for uregelmessig til å kunne være intakt. Han ville dog ikke gjøre noe før han var helt sikker, så jeg fikk tatt blodprøve for å måle HCG, samt time til ny blodprøve og ny ultralyd på fredag.

Last edited:
Tusen takk for så mange fine lykkeønskninger <3

Kom nettopp hjem fra sykehuset, og det var litt usikkert - men jeg må nok belage meg på dårlige nyheter.
Gynekologen fant tegn på svangerskap, men ikke et foster. Han var veldig usikker på om det var for tidlig i svangerskapet til å se noe, eller om det hadde vært en abort, men han syntes at fostersekken (eller va det var for noe) var litt for uregelmessig til å kunne være intakt. Han ville dog ikke gjøre noe før han var helt sikker, så jeg fikk tatt blodprøve for å måle HCG, samt time til ny blodprøve og ny ultralyd på fredag.
<3 <3 <3 Håper du får gode nyheter på fredag. Krysser fingre og tær for dere <3

Uff så leit, håper det er gode nyheter på fredag. Godt de tar seg så godt av deg :)

Tusen takk, dere er så snille med meg <3

Har det tungt i dag. Prøver å overbevise meg selv om at det er en abort, så får jeg heller bli positivt overrasket om jeg skulle få beskjed om noe annet på fredag. Og som Ellabella92 sier, så er jeg uansett veldig glad for at de tar så godt vare på meg på legevakten og på sykehuset :)

Håper virkelig at alt er iorden, at det bare var noe uskyldig! <3 krysser fingrene!!!

Tusen takk, dere er så snille med meg <3

Har det tungt i dag. Prøver å overbevise meg selv om at det er en abort, så får jeg heller bli positivt overrasket om jeg skulle få beskjed om noe annet på fredag. Og som Ellabella92 sier, så er jeg uansett veldig glad for at de tar så godt vare på meg på legevakten og på sykehuset :)
Du må ha masse lykke til idag! Håper virkelig du får en gledelig beskjed :)

Tusen takk for alle lykkeønskninger <3

Dessverre gikk det ikke vår vei i dag - jeg har mistet :(
Heldigvis hadde kroppen kvittet seg med restene selv, så jeg slipper tabletter/utskrapning.

Vi ble rådet til å vente to menstruasjoner med å prøve igjen, og tror vi forholder oss til det. Vi ble gravide på første forsøk denne gangen, så om vi er like heldige neste gang blir det kanskje et januarbarn på oss istedenfor :-)

Ønsker dere alle lykke til videre! <3

Tusen takk for alle lykkeønskninger <3

Dessverre gikk det ikke vår vei i dag - jeg har mistet :(
Heldigvis hadde kroppen kvittet seg med restene selv, så jeg slipper tabletter/utskrapning.

Vi ble rådet til å vente to menstruasjoner med å prøve igjen, og tror vi forholder oss til det. Vi ble gravide på første forsøk denne gangen, så om vi er like heldige neste gang blir det kanskje et januarbarn på oss istedenfor :-)

Ønsker dere alle lykke til videre! <3
Så trist :( Men godt at kroppen hadde ordnet opp selv. Masse lykke til videre ❤

Uff, så trist å høre :( Lykke til videre! Ta vare på hverandre nå ❤️

Så trist :-( sender en klem

Ånei. Så utrolig trist. Håper det sitter en januar-spire snart som holder seg til termin <3

Back
Topp