Nervepirrende venting

Vics

Betatt av forumet
Etter å ha dusjet i dag (6+2) fikk jeg plutselig så vondt i korsryggen, så jeg la meg ned i sengen for å se om det kunne hjelpe. Jeg stod opp når jeg følte meg litt bedre, og kjente noe skjedde nedentil... Jeg begynte å blø. Det var så mye at det rant på gulvet, men til gjengjeld stoppet det opp ganske fort. Det samme skjedde med ryggsmertene.
Jeg ringte legevakten, og fikk komme inn ganske kjapt. Der tok de en graviditetstest, som viste Gravid 3+. Deretter ringte de sykehuset, hvor jeg får komme inn på ultralyd i morgen kl. 10. Jeg er så nervøs! Håper det går fint med lille i magen, men prøver samtidig å forberede meg på dårlige nyheter...

Uff, så guffen opplevelse :( Godt du fikk komme inn på legevakten så fort, og at du skal til ultralyd allerede i morgen! Håper at alt står bra til med spiren i magen ❤️ Krysser fingrene for deg!

Usj ikke no hyggelig opplevelse :( kysser alt som krysses kan for at alt står bra til med lille spire ♡

Etter å ha dusjet i dag (6+2) fikk jeg plutselig så vondt i korsryggen, så jeg la meg ned i sengen for å se om det kunne hjelpe. Jeg stod opp når jeg følte meg litt bedre, og kjente noe skjedde nedentil... Jeg begynte å blø. Det var så mye at det rant på gulvet, men til gjengjeld stoppet det opp ganske fort. Det samme skjedde med ryggsmertene.
Jeg ringte legevakten, og fikk komme inn ganske kjapt. Der tok de en graviditetstest, som viste Gravid 3+. Deretter ringte de sykehuset, hvor jeg får komme inn på ultralyd i morgen kl. 10. Jeg er så nervøs! Håper det går fint med lille i magen, men prøver samtidig å forberede meg på dårlige nyheter...

Lykke til! Krysser fingrene.

Huff.. Masse lykke til i morgen! :Heartred

Åh, kjære vene, dette må være lange timer <3 Håper du klarer å holde motet oppe og at du får kjempegode nyheter imorgen. Masse lykkeønskninger <3

Lykke til i dag ♡

Lykke til! Håper det gikk fint idag. Masse gode tanker sendes

Lykke til! Håper det var gode nyheter?:Heartred

Back
Topp