Nervøsen :(

JOElisabeth

Andre møte med forumet
Hei, Er idag 4+4. Har siden igår ettermiddag hatt brunt utflod som ikke har avtatt noe siden da. Føler kansje at de har økt litt, men er ikke sikker. Eg må gå med bind siden de kommer litt i trusen til tider. Noen som har noen "positive" erfaring med dette? Når eg var på toalette i sta kom de mørkebrunt slim på papiret, Har ikke hatt noe friskt blod. Har heller ikke noe smerter i magen. Er livredd for SA siden vi har vært prøvere i 7år. Var hos gyn idag. Hun sa at alt så fint ut, at de ikke var mye brunt utflod. At eg bare måtte slappe av. Men eg klarer ikke slappe av.
 
Så lenge du har vært hos gyn og hun sa det så fint ut så er det nok bare og slappe av:) så lenge du ikke har smerter eller friskt blod så er nok ingen grunn til bekymring :)
 
Ja må bare det dessverre... Disse ukene er fulle av bekymring! Får bare krysse fingrene for alt de er verdt for at spiren sitter og at det står bra til med den!:)
 
Enig!

Hvis du har vært hos gyn og hun sier du kan slappe av og at alt ser bra ut så er jo det bra:)

Sikkert ikke lett å slappe av, så klart.. men håper du får det til likevel <3
 
Eg har nå begynnt å blø friskt blod. Så nå tror eg at de går feil vei. Menssmeetene har og begynnt og melde seg nå.
 
Dette ende nokk i en SA! Har blødd kraftig i natt. Men men.. Greit og vite at denne gang har eg 3 egg på frys før eg må begynne med 3 og siste forsøk med ivf :)
 
Nei og nei, det var leit :( Håper du blir gravid fort igjen og at spira sitter i 9 måneder neste gang <3
 
Så leit :( Klem til deg. Jeg er gravid etter første frys nå. Krysser fingrene for at det fungerer like godt for deg. Kan anbefale å ta turen innom assistert gruppa her på BV.
 
Lykke til videre.
 
Back
Topp