Nervøs!

Samme her! Kom til uke 9 og da forsvant kvalmen. Vi får bare håpe på det beste :-)

Har hatt akkurat det samme selv og ble så utrolig nervøs at jeg ringte til sykehuset. Fikk komme inn til ultralyd og alt stod bra til med den lille. Dette var onsdag, da var jeg 8+1 og symptomene forsvant mandagen. I dag er jeg 8+5 og kjenner kvalmen litt igjen innimellom, men ikke i nærheten av sånn det var da jeg var 7+5. Jeg blir også bekymret, til tross for at alt stod bra til med den lille, men Google forteller meg at det er veldig mange som opplever dette både i uke 8, 9 og senere.

Samme her...uke 8 nå. noen dager kan det være ingenting,så kan det komme litt igjen...har ikke hatt så fryktelig mye symptomer unntatt puppene som ble stor og vond.men nå er de ikke det....så nå er det bare trøttheten jeg har...litt "godt" å se at vi er flere,så det er muligens ganske normalt [emoji16][emoji170]

Er ikke så nærvøs, men godt å lesa at kvalmen ofte gir seg med uke 8-9.
Var nesten ikke kvalm sist gang, men er mye mer kvalm denne gangen så ble litt tatt på sengen av det :P

Da ser det ut som det er helt normalt ja, for den kjekke legen min tok ul idag og den viste en sprell levende baby med hender og føtter som beveget seg [emoji7] veldig letta nå!! [emoji28]

Ååh, så bra! Jeg skal til legen i dag også, håper han har UL!

Da ser det ut som det er helt normalt ja, for den kjekke legen min tok ul idag og den viste en sprell levende baby med hender og føtter som beveget seg [emoji7] veldig letta nå!! [emoji28]

Ååå så godt å høre [emoji173] det beroliget meg også [emoji85]

Back
Topp