Nervøs!

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Siste uken har så og si alt av symptomer forsvunnet. Litt ømme pupper ennå, ellers føler jeg meg egentlig ikke gravid lenger. Er dette normalt når jeg er nesten 10 uker, eller illevarslende tror dere?

Heldigvis har jeg legetime på mandag. Han har ul, så håper han vil se etter.

Det er normalt at symptomer kommer og går [emoji4] hadde det ikke vært for den ekstreme hyperemesisen min så hadde jeg ikke følt meg særlig gravid jeg heller.

Tror du skal ta det helt med ro, jeg har ikke følt meg særlig gravid bortsett fra hyperemesisen selv [emoji14]

Siste uken har så og si alt av symptomer forsvunnet. Litt ømme pupper ennå, ellers føler jeg meg egentlig ikke gravid lenger. Er dette normalt når jeg er nesten 10 uker, eller illevarslende tror dere?

HCG toppen er vel rundt 9 uker, så er ikke unaturlig å ha reduserte symptomer rundt da. Men skjønner også bekymringen.
Stor klem og håper på gode nyheter på mandag.

Akkurat det samme har skjedd med meg, men jeg er bare 8 uker. Jeg har en skikkelig dårlig følelse, det eneste som er igjen av symptomer er litt større pupper. Er veldig bekymret og deppa :(

Jeg tenker at din fordel er at du er to uker lenger og at det nærmer seg den tiden man ofte føler at ting blir litt lettere, så det kan jo være derfor?

Legen min sa at symptomene kunne bygge seg opp mot uke 10 før de kunne begynne å avta helt, eller gradvis.
Også var det jo en del som sa kvalmen hadde forsvunnet brått i uke 8/9/10 uten at det var noe galt:)

Det er normalt at symptomer kommer og går [emoji4] hadde det ikke vært for den ekstreme hyperemesisen min så hadde jeg ikke følt meg særlig gravid jeg heller.

Tror du skal ta det helt med ro, jeg har ikke følt meg særlig gravid bortsett fra hyperemesisen selv [emoji14]
Kommer og går ja, men mine har liksom vært der hele tiden, så plutselig forsvunnet. Håper selvfølgelig at det er normalt, men ble usikker gitt.. [emoji53]

HCG toppen er vel rundt 9 uker, så er ikke unaturlig å ha reduserte symptomer rundt da. Men skjønner også bekymringen.
Stor klem og håper på gode nyheter på mandag.
Ja Ok, da høres det logisk ut på en måte, selv om det dalte veldig raskt.
Takk [emoji173]️

Akkurat det samme har skjedd med meg, men jeg er bare 8 uker. Jeg har en skikkelig dårlig følelse, det eneste som er igjen av symptomer er litt større pupper. Er veldig bekymret og deppa :(

Jeg tenker at din fordel er at du er to uker lenger og at det nærmer seg den tiden man ofte føler at ting blir litt lettere, så det kan jo være derfor?
Ja det kan være derfor, men ble så usikker. Fader at man glemmer så fort! Har jo 2 barn men har ikke peiling hvordan det var med symptomene på denne tiden med dem [emoji85]

Har du tenkt på noe ul, legetime eller noe snart?
Krysser alt for at alt står bra til med oss begge [emoji173]️

Akkurat samme her! Siste 1-2 ukene er det bare litt ømme pupper.. ellers føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt [emoji17] er 11+5 i dag, så symptomene forsvant nok når jeg var som deg..

Akkurat samme her! Siste 1-2 ukene er det bare litt ømme pupper.. ellers føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt [emoji17] er 11+5 i dag, så symptomene forsvant nok når jeg var som deg..

Litt godt å høre at vi er flere i samme båt, så satser på det er normalt [emoji173]️ men var skremmende gitt! Føler "vi" klager uansett, for kvalm, ingen kvalme, osv [emoji14][emoji85]

Kommer og går ja, men mine har liksom vært der hele tiden, så plutselig forsvunnet. Håper selvfølgelig at det er normalt, men ble usikker gitt.. [emoji53]

Ja Ok, da høres det logisk ut på en måte, selv om det dalte veldig raskt.
Takk [emoji173]️

Ja det kan være derfor, men ble så usikker. Fader at man glemmer så fort! Har jo 2 barn men har ikke peiling hvordan det var med symptomene på denne tiden med dem [emoji85]

Har du tenkt på noe ul, legetime eller noe snart?
Krysser alt for at alt står bra til med oss begge [emoji173]️

Jeg er henvist til TUL, men ikke hørt noe, så tror ikke det blir noe før morkakeprøve. Jeg har en doppler jeg leter med daglig, men ikke funnet hjertelyd enda (er 8+1, forrige gang fant jeg 9+3).

De kan jo komme tilbake så jeg ville bare tatt det helt med ro frem til du har snakket med legen [emoji173]️ jeg har selv vært gjennom bekymringene du går gjennom så vet hvordan det er! [emoji4]

Litt godt å høre at vi er flere i samme båt, så satser på det er normalt [emoji173]️ men var skremmende gitt! Føler "vi" klager uansett, for kvalm, ingen kvalme, osv [emoji14][emoji85]

Alltid litt betryggende når man er flere [emoji4] haha, ja jeg syter for at jeg er så dårlig, også syter jeg når jeg er i form [emoji23][emoji23]

Tenker at det er helt normalt, og at hadde mine symptomer (særlig kvalme/oppkast) forsvunnet, så hadde jeg bare prøvd å nyte det..! Det kommer en tid når andre plager kommer igjen.. [emoji85]

Jeg har også mistet kvalmen siste uken, og puppene er ikke like spretne og ømme lenger. En 10+2, og hadde TUL for to dager siden hvor alt var fint. Har dog fått tilbake murringene, og er veldig glad de var på plass før ultralyden, ellers hadde jeg vært ordentlig bekymret.

Helt normalt. Hadde jeg ikke tatt test pga uteblitt mens i mine to tidligere svangerskap hadde jeg ikke fått med meg at jeg var gravid før jeg kjente bevegelse tror jeg. Hadde lite symptomer. Litt kvalm i uke 8 første gang og fra uke 8-10 andre gang. Kanskje jeg hadde fått det med meg da puppene var litt ekstra sensitiv, og på et tidspunkt var det helt forferdelig å få dusjstrålen direkte på. Men det mener jeg var litt ut i svangerskapet. Denne gangen er jeg forferdelig kvalm, er 10+4 og hadde ikke gjort noe om det ga seg litt i alle fall.

Har også mistet alle symptomer, er 9+2. Hadde ikke så mange da, var ekstremt kvalm og veldig trøtt. Nå er jeg ikke kvalm lengre, og er mer opplagt enn tidligere. Har vært veldig bekymra selv, og irriterer meg over at jeg ikke husker hvordan jeg var sist da det bare er 8 mnd siden forrige kom til verden.

Får selv mindre og mindre symptom for hver dag, og er kun 8+3! Kjempenervøs! Med de andre var jeg superkvalm til etter uke 14. Forberedt på de værste på tul

Ja det er ekkelt når det forsvinner sånn! Har gått i flere uker og det eneste jeg har ønsket er å slippe kvalmen, men nå er jo det feil og supervonde pupper da, så trøster meg med det[emoji1]

Tusen takk for at alle dere har tatt dere tid til å berolige en nervøs sjel, setter stor pris på det! [emoji173]️
Veldig deilig å se at det ser ut til å være helt normalt, siden vi er så mange i samme båt [emoji3] da får man prøve å nyte at den verste formen er over [emoji1360]

Back
Topp