Nervøs

IVFogspent

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg er 7+3, og har egentlig hele veien hatt kjempeømme bryster og litt "menssmerter", vært kjempetrøtt og utafor. I går kjentes alt som normalt, også i dag, og istedenfor å bli glad for å ha litt overskudd, blir jeg nervøs for at noe har gått galt.
Blir gal av dette.. Noen andre som plutselig er kvitt alle plager..?

Symptomene svinger her også. Tror det er normalt. Er du veldig bekymret får du en kontroll :-) har IVF selv og fikk ekstra kontroll på klinikken sist uke. :-)

hvis man ikke har FEM, hvilken mulighet har jeg til å se fødeavdelingen?

At symptomer kommer og går er egentlig ganske vanlig :) men skjønner bekymringen, man kjenner jo etter alt i denne tiden.

Jeg har også plutselig mye mindre ømme pupper i dag og i går. Litt ekkelt, men det er vel sånn at det svinger litt. Mindre kvalm også. Er 9+4 i dag, og så en frisk og fin knert på torsdag (8+5). Regner med at ting fortsatt er fint inni der :)

Takk folk! :) Har man vondt, så blir man nervøs for det, og går det over, så blir det og et problem.. Herregud :P
Skal på tidlig UL på torsdag.. Venter til da mens jeg krysser ALLE fingrene. :O

Takk folk! :) Har man vondt, så blir man nervøs for det, og går det over, så blir det og et problem.. Herregud :P
Skal på tidlig UL på torsdag.. Venter til da mens jeg krysser ALLE fingrene. :O
Ja, en finner alltid noe å bekymre seg for! Det er helt normalt at symptomene varierer veldig. Til og med de som spyr 10 ganger om dagen har plutselig en dag hvor de føler seg helt friske. Både kvalmen min og ømheten har kommet og gått hos meg også. Lykke til på ul på torsdag! Det går nok bra :)

Vet det ikke... Men tenker at lille jo vokser i rykk og napp og at kanskje symptomene følger det? Mine få symptomer forsvinner også av og til. Men bra vi har mulighet for oppfølging og ikke trenger å bekymre oss frem til ordinær ul :)

Jeg også merker at symptomene svinger fra å være skikkelig ille, til ille, til ok, til lett plagsomt...

Åh. Dette er godt å lese! Har hatt "menssmerter" nesten hele tiden, men de siste dagene er de borte. Men trøtt er jeg enda. Og spiser som en gris :P

Back
Topp