Nervøs...

x1xTrine6

Gift med forumet
Uff... Nå er jeg nervøs kan dere tro. Meg og sambo fikk brev fra politiet i dag ang en barnemishandligssak vi har vært i vitneavhør om for 2 år siden. Har tidligere fått beskjed om at saken var ferdig og at vi slapp og vitne,men nå skal den taes opp igjen og vi er innkallt som vitner.... Vil jo selfølgelig at de skyldige skal bli dømt,men blir litt redd for min og barnas sikkerhet. Har tidligere blitt truet av dem og de har flyttet til samme nabolag som meg.. Har aldri vært vitne før og jeg lurte på om det var noen her med erfaring som kanskje kan fortelle meg litt om det...

Huff..ikke bra! Lykke til hvartfall[:)]

Skal du i politiavhør, eller skal du vitne i retten? Jeg hadde tatt kontakt med politiet der du bor, og fortalt hvordan du føler det og hva du er redd for[:)]
Når du vitner i retten, møter du på tinghuset utenfor den salen rettsaken skal gå i. Du blir kalt inn når det er din tur... Møt i nytralt pent tøy, og noe som ikke er alt for varm[:D]

oi! lurer på om jeg vet hvilken sak det gjelder[8|]

Masse lykke til ihvertfall, håper det går bra, og at de får straffen de fortjener! 

ORIGINAL: SeptemberNight

oi! lurer på om jeg vet hvilken sak det gjelder[8|]

Masse lykke til ihvertfall, håper det går bra, og at de får straffen de fortjener! 

Du vet helt sikkert hva det er snakk om,men jeg tør ikke si mere.. Og som svar på et annet spørsmål: jeg skal vitne i retten...

Du vet helt sikkert hva det er snakk om,men jeg tør ikke si mere..

Det forstår jeg[:)] 

Skjønner godt at du er nærvøs. Hvis du er kallt inn som vitne for aktor, så tror jeg ikke at dere kan slippe unna. Syns uansett at dere skal nevne trusler og at dere er redde for barnas sikkerhet. Ring aktor i saken..
Sist jeg var innkalt i retten og var aktors vitne, slapp jeg plutselig å vitne, men det var fordi han det gjalt innrømmet all skyld..
Ønsker dere lykke til i allefall!!

Back
Topp