Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei? Husk at jordmødre/leger tidligst leter fra uke 10 og er ikke alltid de finner den da hellerJeg vet men allikevel måtte jeg, hihi
Jeg tror jeg ville bestilt privat ul! Ikke fordi det må være noe galt, men fordi det er fryktelig å gå og uroe seg!
Hvor langt er du på vei? Husk at jordmødre/leger tidligst leter fra uke 10 og er ikke alltid de finner den da heller
Min lege ville ikke lete på mandag, 10+5. Han sa det var alt for tidlig!Hvor langt er du på vei? Husk at jordmødre/leger tidligst leter fra uke 10 og er ikke alltid de finner den da heller
Men da er du fremdeles så lite på vei at det ikke er en selvfølge å finne den med min nr 2 klarte jeg ikke finne hjertelyden selv før i uke 15-16.11+6 er jeg
Hm. Er sikkert litt forskjellig praksis rundt om kring da jeg var hos jordmor 10+ 6 denne gangen og hun brukte bare 2 min på å finne den med nr 1 og 2 fikk jeg høre i uke 11 og 12.Min lege ville ikke lete på mandag, 10+5. Han sa det var alt for tidlig!