Nervøs

Pompi

Betatt av forumet
Har prøvd å finne hjertelyden, men fant den ikke. Vet det er vanskelig. Men har vært redd lenge at det er noe galt siden jeg mista de sterke symptomene så fort. Er jo altfor lenge til oul.
Hva ska jeg gjør for å roe meg med at alt er bra?

Hei, jeg hadde ikke nølt med å skaffe meg en privat time, vet det koster, men er verdt hver krone i forhold til nervene!

Jeg tror jeg ville bestilt privat ul! Ikke fordi det må være noe galt, men fordi det er fryktelig å gå og uroe seg!

Jeg har vært på tidlig ul og fått ul hos legen. Begge finner hjerteslag. Men min dopler gjør det ikke. Men jeg vet erfaringsmessig at det tar litt tid å finne den. Fant den ikke før uke 16 sist.

Hvor langt er du på vei? Husk at jordmødre/leger tidligst leter fra uke 10 og er ikke alltid de finner den da heller :)
Min lege ville ikke lete på mandag, 10+5. Han sa det var alt for tidlig!

Min lege ville ikke lete på mandag, 10+5. Han sa det var alt for tidlig!
Hm. Er sikkert litt forskjellig praksis rundt om kring da :) jeg var hos jordmor 10+ 6 denne gangen og hun brukte bare 2 min på å finne den :D med nr 1 og 2 fikk jeg høre i uke 11 og 12.

Da jeg mistet i sommer sjekket legen med doppler, ifølge menstermin var jeg da 11+4.
Hun var veeeldig klar på at uansett om det skulle være liv der at det ikke var sikkert hun fant noe lyd.

Jeg er 11 uker og fant hjertelyden i går. Prøvd mange ganger etter det men finner den ikke igjen. Jeg VET man ikke skal bekymre deg siden det er såpass tidlig, men likevel gjør man jo det. Uff, vi er litt tullete-vi rugedamer :-P

Back
Topp