Nervøs...

idaogaudun

Andre møte med forumet
Hei!
Onsdag forrige uke fikk jeg noe som lignet menssmerter, murring i magen og ubehag nedover lårene, de fortsatte torsdag også.
På fredag kveld begynte jeg å blø litt, ikke store mengder og kun brunt, gammelt blod.. Har enda ikke kommet noe friskt blod. Kommer noen dråper ennå, men smertene er borte. Noen som har opplevd det samme? Er veldig redd for at det er en SA på vei, men krysser alt som krysses kan for at det går bra! Er forresten 5+5 uker på vei

Har ikke noe godt svar å komme med dessverre :( men krysser fingrene for deg! :) har også mye mensmurringer, i forrige svangerskap blødde jeg litt i uke 10, det var friskt blod. Det gikk bra :)
Lykke til :)

Takk :) Og så godt å høre at det gikk bra for din del :) Håper det bare er kroppen som kvitter seg med noe gammelt blod :)

hei :) jeg hadde litt brunt utflod/ gammelt blod i går. Ringte legen og fikk komme inn for å ta blodprøver.
Skal tilbake til torsdag for å ta en blodprøve til, så får vi se om hcg´n min stiger :p
krysser fingrene for at alt er bra med oss :D og ønsker deg lykke til!!

Tittet innom fra desember.

Jeg hadde lutt brunt/gammelt blod i 5-7 ukerperioden. Minimal men skremmende. Man få ikke gjort noe hvis det skjer noe. Men noen gang kan det være at det fester seg, at alt blir mer sårbart og blodårene litt mer følsom. Trenger ikke være noe galt. Man kan ikke gjøre noe annet enn å krysse fingrene.

Hos noen er det helt vanlig å blø litt. Bare være mer obs når det er friskt blod. Fikk jeg beskjed om.

Takk for svar :)
Har begynt å komme litt friskt blod nå i kveld, så nå tør jeg ikke håpe så mye. Har ikke så veldig vondt, mens ubehag.. Svake menssmerter på en måte.

Back
Topp