Nervøs..

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Gru-gleder meg til i morgen! :o
Skal på samtale time på sykehuset kl.10.00 for å diskutere mulighet for planlagt ks.
Håper virkelig jeg får det, men er innstillt på å ikke "få viljen min" :/
Så da er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Lykke til! Du har vel fødselshistorier fra før det baseres på?

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til :)

Lykke til! Du har vel fødselshistorier fra før det baseres på?

Takk for det :)
Jada har to fødselshistorier fra før som ikke har gått helt knirkefritt, den ene endte med haste keisersnitt.. Så er jo en mulighet for å få planlagt denne gangen, kommer helt an på legen :p

Hvis du har hatt hastesnitt før er jo sjansene dine ganske gode for å få innvilget planlagt ks. Lykke til! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hvis du har hatt hastesnitt før er jo sjansene dine ganske gode for å få innvilget planlagt ks. Lykke til! :)

Nei ikke egentlig - desverre! :/
Var min første som ble tatt med haste ks og jeg fikk målt bekkenet etterpå. Fikk da beskjed om at jeg hadde et unormalt smalt bekken og skulle kun ha planlagt ks... 5 år senere hadde di tydeligvis ombestemt seg og mente at siden lillebroren var mindre så kunne det gå fint. Så da han ville ut i uke 35 så "tvang" di meg til å føde normalt. Hans lunger kollapset og måtte på c-pap, men ut kom han etter mye om og men. Siden jeg "klarte" å få nr 2 ut vaginalt vil di egentlig at jeg skal det denne gangen også :o
Men nå sliter jeg med fødselsangst - så tvi tvi ;p

Kan lunger kollapse av fødsel? Det har ikke noe med at han var prematur?

Nei ikke egentlig - desverre! :/
Var min første som ble tatt med haste ks og jeg fikk målt bekkenet etterpå. Fikk da beskjed om at jeg hadde et unormalt smalt bekken og skulle kun ha planlagt ks... 5 år senere hadde di tydeligvis ombestemt seg og mente at siden lillebroren var mindre så kunne det gå fint. Så da han ville ut i uke 35 så "tvang" di meg til å føde normalt. Hans lunger kollapset og måtte på c-pap, men ut kom han etter mye om og men. Siden jeg "klarte" å få nr 2 ut vaginalt vil di egentlig at jeg skal det denne gangen også :o
Men nå sliter jeg med fødselsangst - så tvi tvi ;p

Jeg ønsker deg masse lykke til :) Du får oppdatere oss når du er ferdig.

Lykke til!! Håper du får viljen din! *krysser armer og bein*

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Kan lunger kollapse av fødsel? Det har ikke noe med at han var prematur?

Neida lungene kollapser ikke av fødsel, jeg som forklarte litt dårlig. Det skjedde fordi han var prematur ja.
Men var ingen god opplevelse og minnet om å holde den livløse lille kroppen er brent fast

Neida lungene kollapser ikke av fødsel, jeg som forklarte litt dårlig. Det skjedde fordi han var prematur ja.
Men var ingen god opplevelse og minnet om å holde den livløse lille kroppen er brent fast

Uff :-( :-( :-(

Syns de som virkelig har grunn til å få ks skal få det… og jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke skulle få det.

Oppdatering:

Er ferdig på sykehuset nå og er fornøyd med samtaletimen! :)
Vi ble enige om planlagt ks 10 dager før termin, men hvis jeg havnet i prematur fødsel igjen blir det vaginal fødsel. (Så sant det ikke er en stooor baby da). Ender jeg opp med prematur fødsel skal jeg bli nøye og tett overvåket, ikke tilsidesatt slik som sist.
Har en liste med "krav" som skal tas hensyn til for at jeg skal få en positiv fødsel denne gangen. Var ei kjempe hyggelig og i møtekommende overlege vi snakka med i dag :)

Skal tilbake neste uke for å ta glukosebelastning.. Hun syntes det var så rart at "lille meg" fikk så store barn.
Fikk se lillegull på skjermen også ❤❤
Han var fortsatt en han og helt perfekt! ;)
Litt over gjennomsnittet, men ikke over normalen.
Skal tilbake i uke 34 for ny vekst kontroll også skal jeg få en samtaletime med jm på sykehuset for å snakke om fødselen (både denne og forrige)..

Så er egentlig ganske letter og rolig nå :)

Flotte nyheter!! Når er den nye terminen da? :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Oppdatering:

Er ferdig på sykehuset nå og er fornøyd med samtaletimen! :)
Vi ble enige om planlagt ks 10 dager før termin, men hvis jeg havnet i prematur fødsel igjen blir det vaginal fødsel. (Så sant det ikke er en stooor baby da). Ender jeg opp med prematur fødsel skal jeg bli nøye og tett overvåket, ikke tilsidesatt slik som sist.
Har en liste med "krav" som skal tas hensyn til for at jeg skal få en positiv fødsel denne gangen. Var ei kjempe hyggelig og i møtekommende overlege vi snakka med i dag :)

Skal tilbake neste uke for å ta glukosebelastning.. Hun syntes det var så rart at "lille meg" fikk så store barn.
Fikk se lillegull på skjermen også ❤❤
Han var fortsatt en han og helt perfekt! ;)
Litt over gjennomsnittet, men ikke over normalen.
Skal tilbake i uke 34 for ny vekst kontroll også skal jeg få en samtaletime med jm på sykehuset for å snakke om fødselen (både denne og forrige)..

Så er egentlig ganske letter og rolig nå :)

Så bra du ble hørt:-) var haugesund du også skulle føde,eller roter jeg? Jeg synes de er fantastiske på føden der,også på oppfølging og overvåking av fødsel som fu får nå da:-)Barsel,ikke akkurat imponert.

Back
Topp