Nervøs

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
I dag skal jeg på sykehuset for å sjekke ørene mine da jeg sliter med jevnlig ørebetennelse (hatt det sånn siden jeg var 10)... Jeg er kjempe nervøs, men håper de kan gjøre noe så jeg slipper å ha problemer mer :)

Sitter på appen ;)

Lykke til! :)

Unnskyld, men nå skremte du vannet av meg:O trodde det var noe galt med den lille i magen.

Men så:) Dagen i dag kommer til å gå kjempe bra og jeg håper virkelig de får hjulpet deg med den stadig tilbakevennende ørebetennelsen:) Masse lykke til og sender deg en stor klem<3 Legene i Skien er kjempe flinke det vet jeg:D:D

Lykke til i dag. Det kommer til å gå så bra! :) Krysser fingrene for at de kan hjelpe deg :)

Da har jeg vært der og de kunne ikke gjøre en verdens ting med ørene mine... De var ikke ille nok mente de :/ så da får jeg fortsette å gå med plager da

Da har jeg vært der og de kunne ikke gjøre en verdens ting med ørene mine... De var ikke ille nok mente de :/ så da får jeg fortsette å gå med plager da
WHAT??? Så de hadde ikke noe anbefalinger til deg i det hele tatt??

Det synes jeg var dårlig! :O Var det spesialister du snakket med da?

I dag skal jeg på sykehuset for å sjekke ørene mine da jeg sliter med jevnlig ørebetennelse (hatt det sånn siden jeg var 10)... Jeg er kjempe nervøs, men håper de kan gjøre noe så jeg slipper å ha problemer mer :)

Sitter på appen ;)
Kunne de si noe om hvorfor du har tilbakevendende betennelse? Jeg har diagnosen kronisk ørebetennelse og har hatt mange operasjoner. Det virker veldig merkelig at å holde for nesen og blåse skal hjelpe på betennelse. Det gir jo bare trykkutligning.

Venter et lite gull i februar 2014!

Kunne de si noe om hvorfor du har tilbakevendende betennelse? Jeg har diagnosen kronisk ørebetennelse og har hatt mange operasjoner. Det virker veldig merkelig at å holde for nesen og blåse skal hjelpe på betennelse. Det gir jo bare trykkutligning.

Venter et lite gull i februar 2014!

Hele konsultasjonen tok ca 12 minutter og de sa ingenting om hvorfor det har blitt slik, men jeg har hørt tidligere at jeg har trange øreganger.. Men ikke vet jeg :( Det er ikke noe gøy å måtte stadig til legen pga ørebetennelse..

Back
Topp