Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WHAT??? Så de hadde ikke noe anbefalinger til deg i det hele tatt??Da har jeg vært der og de kunne ikke gjøre en verdens ting med ørene mine... De var ikke ille nok mente de :/ så da får jeg fortsette å gå med plager da
WHAT??? Så de hadde ikke noe anbefalinger til deg i det hele tatt??
blåse i nesa?? jammen det gjør det jo bare værre etter min erfaring værtfallDet eneste tipset de gav var å "blåse i nesa" og holde for Så ja.. Det her kan bli gøy
Det synes jeg var dårlig! :O Var det spesialister du snakket med da?
blåse i nesa?? jammen det gjør det jo bare værre etter min erfaring værtfall
Kunne de si noe om hvorfor du har tilbakevendende betennelse? Jeg har diagnosen kronisk ørebetennelse og har hatt mange operasjoner. Det virker veldig merkelig at å holde for nesen og blåse skal hjelpe på betennelse. Det gir jo bare trykkutligning.I dag skal jeg på sykehuset for å sjekke ørene mine da jeg sliter med jevnlig ørebetennelse (hatt det sånn siden jeg var 10)... Jeg er kjempe nervøs, men håper de kan gjøre noe så jeg slipper å ha problemer mer
Sitter på appen
Kunne de si noe om hvorfor du har tilbakevendende betennelse? Jeg har diagnosen kronisk ørebetennelse og har hatt mange operasjoner. Det virker veldig merkelig at å holde for nesen og blåse skal hjelpe på betennelse. Det gir jo bare trykkutligning.
Venter et lite gull i februar 2014!