Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WHAT??? Så de hadde ikke noe anbefalinger til deg i det hele tatt??Da har jeg vært der og de kunne ikke gjøre en verdens ting med ørene mine... De var ikke ille nok mente de :/ så da får jeg fortsette å gå med plager da
WHAT??? Så de hadde ikke noe anbefalinger til deg i det hele tatt??
blåse i nesa?? jammen det gjør det jo bare værre etter min erfaring værtfallDet eneste tipset de gav var å "blåse i nesa" og holde forSå ja.. Det her kan bli gøy
Det synes jeg var dårlig! :O Var det spesialister du snakket med da?
blåse i nesa?? jammen det gjør det jo bare værre etter min erfaring værtfall![]()
Kunne de si noe om hvorfor du har tilbakevendende betennelse? Jeg har diagnosen kronisk ørebetennelse og har hatt mange operasjoner. Det virker veldig merkelig at å holde for nesen og blåse skal hjelpe på betennelse. Det gir jo bare trykkutligning.I dag skal jeg på sykehuset for å sjekke ørene mine da jeg sliter med jevnlig ørebetennelse (hatt det sånn siden jeg var 10)... Jeg er kjempe nervøs, men håper de kan gjøre noe så jeg slipper å ha problemer mer![]()
Sitter på appen![]()
Kunne de si noe om hvorfor du har tilbakevendende betennelse? Jeg har diagnosen kronisk ørebetennelse og har hatt mange operasjoner. Det virker veldig merkelig at å holde for nesen og blåse skal hjelpe på betennelse. Det gir jo bare trykkutligning.
Venter et lite gull i februar 2014!