Nervøs...

Groer

Gift med forumet
Jeg er så redd/nervøs om dagen. Er så redd for at dette også skal gå galt. Titter i trusa hver gang jeg er på do, for å sjekke om det har kommet blod:/ Og går på do mer enn jeg må kun for å sjekke:/

Fy F. som jeg gleder meg til p komme over 12 uker og få vært på ul for å se at alt er ok med lille spiren min!!!

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Skjønner godt hbordan du har det :/ er slik selv!! Prøver å tenke at jeg må slutte med det slik at det ikke blir alt for mye stress rundt det, det er jo ikke bra det heller.

Har det akkurat sånn her også:-\ venter på time på UL, så håper jeg klarer å roe meg litt etter den (skal presentere meg innpå her når jeg har vært på den).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff ja, er så fælt:/
Jeg er jo bare ca 4+4, så er litt tidlig med ul enda, må nok vente et par nervepirrende uker til:(
Men får bare prøve å slappe av og tenke positivt...:/

Samme her... I tillegg har jeg veldig mye utflod og føler jeg får mensen.. (Sorry, ekkelt) Så jeg sjekker også hele tiden... :p

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Her og! Sjekker hele tiden! Skylder på at jeg må tisse så mye. Håper på å bli mindre nærvøs etter hvert. Ellers kan dette bli de lengste månene i mitt liv!

Signerer alt du skriver!! nå er jeg snart 7 uker på vei, og er lenger på vei enn forrige svangerskap når jeg blødde da (og det gikk jo bra), men er supernervøs hver gang jeg går på do likevel. Analyserer trusa :-P Hvor sykt er det liksom!?!?

Men dette skal gå bra :) Med alle sammen :D

Uff ja, er så fælt:/
Jeg er jo bare ca 4+4, så er litt tidlig med ul enda, må nok vente et par nervepirrende uker til:(
Men får bare prøve å slappe av og tenke positivt...:/

Hei vi er like langt :-) Og jeg å er veeeeldig nervøs pga mista sist jeg å..var ikke langt på vei da... er lengre denne gangen.. Men vi må ikke stresse..vi må slappe av og nyte dette... vet det er vanskelig fordi jeg tenker det samme som deg å hehe men dette skal vi greie :flower

Samme her! Klarer liksom ikke riste av meg alle negative tanker. Må bli flinkere til det! Det skal gå bra for oss alle :) plutselig er vi passert de 12 magiske ukene.

I dag fikk jeg beskjed om at hcg stiger akkurat som det skal. Det er også noen dager siden sist spotting. I de kommende dager etter spotting er jeg nervøs hver morgen når jeg våkner, siden spottingen har skjedd om morran. Jeg har faktisk vært med fingern og sjekket at livmormunnen er lukket, og at det ikke er noe blod der inne. Sikkert temmelig hysterisk. Jeg tar det helt med ro nå da. Nå er jeg trygg på at det er dom det skal være. I alle fall inntil neste gang jeg får blod på papiret.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var slik sist gang, men man får jo liksom ikke gjort no fra eller til så må bare prøve å ikke være redd d kan gå galt. Har selv mistet en gang før je fikk jenta mi. Går d galt, som d dessverre gjør for noen, så er d som regel en grunn for d

Jeg har det helt likt jeg også. Prøver å slappe av, men klarer ikke. Dette er andre sommeren på rad jeg er gravid, og vet ikke hvor mange ganger jeg sier til mannen at om det går galt nå prøver jeg aldri igjen. (Les:er så sykt dårlig de første mnd)
Men vi får krysse fingrene for at vi alle blir her og sitter med friske, nydelige babyer om noen mnd :)

da er vi fler, er drit nervøs og spent, krysser allt jeg har og håper det er vår tur, og at det kommer til å gå bra <3 *krysser fingrene for dere* skal bli digg å puste ut etter uke 12* :)

Back
Topp