Nervøs

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
I dag skal jeg inn på ø-hjelp time og skal mest sannsynlig gjennom en utskrapning. Det skal bli godt å slippe å tenke på om spiren som ikke ville vokse har tenkt seg ut eller ikke, så satser jeg med friskt mot i august på et fryseforsøk. :)
Har aldri vært gjennom en utskrapning så er skikkelig nervøs. Forbanner stille i meg selv offshore arbeid, da sambo kommer hjem først i kveld.

Sender en stor klem ♡

Lengter etter å bli gravid ♥

Lykke til med utskrapningen i dag! Håper du kommer deg raskt etterpå og kan se fremover mot fryseforsøket i august. Ta godt vare på deg selv!

Lykke til <3

en stor klem til deg <3

Ønsker deg lykke til! Håper alt går bra, og at du kommer deg raskt igjen :)

Lykke til! Jeg har vært gjennom utskrapning 6 ganger, og det har gått "fint" alle gangene. Trist du måtte oppleve å miste. Ønsker deg masse lykke til med neste forsøk i august.

Takk for omtanke og gode ord damer :) <3 Min opplevelse: Utskrapinga gikk da greit, men ble liggende og vente i 8(!) timer etter jeg fikk Cytotek før jeg ble bragt på opr. Må si jeg har aldri opplevd et sånt smertehelvete før jeg endelig fikk komme opp på recovery og fikk rett type iv smertelindring. Oh lord. Fikk ganske kraftig dose med Ketorax (10mg) iv en OxyNorm 10mg tbl, mn det hadde ingen virkning. Ble sendt opp,fikk 3mg morfin og heyhey, smertefri! Så fikk da 4t uten smerter heldigvis. Sovet mye. Så starter dagen tidlig kl 04 på morgenen :P Har ingen smerter i dag, heldigvis. Håper jeg slipper å oppleve dette igjen, uten en flott pris etterpå :)

Masse god bedring :)

Huff den Cytotecen kan være noe herk :( Jeg har ligget med den leeenge, uten virkning annet enn at det er vondt og gjør meg kvalm. Men hvis en ikke har født før, så vil Cytotec hjelpe livmorhalsen og gjøre utskrapningen mindre vanskelig for kroppen. Den myker opp, på en måte. Så det gjør ingenting at en ligger litt med Cytotec før operasjonen.

Håper du føler deg bedre snart og at spiren sitter i 9 mnd neste gang :)

Back
Topp