Nervøs..

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Nettopp kommet fra legen og hcg teaten der slo ikke ut :S De mente dette var ganske vanlig så tidlig i svangerskapet, og den var tatt med utvannet urin... :( Kjenner jeg blir redd nå :( Skal tilbake på onsdag med morgenurin så får vi se..

Noen som har opplevd det samme?
 
Nei dessverre :( jeg tok hcg urinprøve hos legen når jeg var 5 uker på vei og fikk beskjed om at den var veldig positiv....
 
Men jeg har fått 5 positive tester hjemme, men jeg er bare 4+2.. ble satt tilbake 1 dag. Håper det blir positivt på onsdag :)
 
Jeg tok en test på legevakta (utvannet) 3+5 og den var negativ.
Hadde vist svakt hjemme i 2 dager...
Testet hver dag siden hjemme og den ble sterkere etterhvert. De er ikke så sensitive de på legekontora så ikke mist håpet <3
 
Har ingen tester selv du kan bruke da? RUFS, doc morris, a1 testene er mer sensitive enn CB :)
 
Vi er like langt, og cb-digital viser 2-3 på meg idag...prøvd en sånn?
 
Fikk ikke tid til å dra innom apoteket før jobb, men fikk kjøpt en rfsu og den ble positiv. Svak riktignok ettersom det var veldig utvannet urin.. men positiv! Jeg har begynt å tisse så utrolig ofte nå så får ikke samlet opp noe særlig. Men regner med at alt er ok ettersom den blir positiv på så utvannet urin? :)
 
Jeg tok g test hos legen 4,3 sist og den var negativ.. De er ikke så gode de testene asså :/
 
Mene nå ble jeg stresset. Hadde en rfsu liggende og tok den bare for å se utslaget. Og den var så svak at man såvidt så streken. Og den hos legen for ei uke siden var super positiv. ...........
 
Back
Topp