Nervøs..

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
ImageUploadedByBV Forum1367609078.077600.jpg

Så svak den er 16 dpo idag :-S pittelitt sterkere enn igår. Men alt for svak. Er ikke sikkert dere ser den engang..
Har en test til liggende. Blir vel å ta den imorgen tidlig. Og kaaanskje blir det kjøpt en digital.
 
Jeg ser den:) Gratulerer med svak strek:)
 
ImageUploadedByBV Forum1367610119.892383.jpg
Denne tok jeg på mandag 12 dpo, en rfsu. Har tatt tre rfsu tester til etter mandag, de har vært svakere. Så disse A1 testene er litt sterkere. Idag er den litt sterkere enn igår.

Jeg hadde egentlig hadde jeg forventet at streken skulle være helt borte nå. Har ingen symptomer, hadde litt ømme pupper på mandag.

Nesten så jeg tror at jeg er så innbildt gravid at jeg produserer streker selv :-D helt gal.
 
Jeg ser den også;-) Min nr 1, var en sånn svak strek, nå ligger hun å sover i sengen sin<3 Ikke mist håpet, strek er strek!!:)
 
Garantert positiv! :D gratulera! :D
 
Strek er strek ja! Min rfsu var å svak syntes jeg, men hadde mange symptomer så jeg tvilte ikke :)ImageUploadedByBV Forum1367616487.635534.jpg
 
En smule sterkere a1 i dag/natt men den ble tatt på morgenurin og den igår ble tatt på ettermiddagen. Stakk på apoteket da d åpnet og kjøpte cb pluss og cb digital. Det var tre og en halv time siden sist do besøk da jeg ikke greide å holde meg lengre. Tok en pluss test, var stresset (på offentlig do på kjøpesenteret) etter to minutter så trodde jeg at det begynte å danne seg et svakt kryss, så jeg tok den digitale og hastet ut. Da jeg kom i bilen så var testene klare. Ikke gravid. Ikke antydning til kryss engang. (Jeg som tidligere alltid fikk skygge og synåkstreker på cb)

Det var som å få et spark rett i magen, selv om jeg hele tiden har visst hvordan dette ville ende... Men fornuft og følelser går slettes ikke hånd i hånd. Bare å vente på mensen da..
 
Å nei.. Så kjedelig! Men det forundrer meg at du fikk svak strek på de forrige..? Kroppen må vel ha hcg i kroppen for at det skal slå ut, og det får man vel kun når man er gravid!?
Når er/var ikm igjen...?
 
Trodde svakt strek betydde positiv? Jeg hadde dratt til legen å sjekka;-) så mange svake streker og en som ikke viser at du er gravid, det hadde jeg ikke stola på
 
Da var det over for denne gangen og.. Bygynte å blø, så nok en kjemisk. 2 mndr på rad. Neste gang sittern :) lykke til videre alle dere andre :)
 
Ikm var 1. Mai. Så gikk lenger nå enn sist mnd. Da begynte jeg å blø på ikm eller dagen etter.
 
Så kjedelig.. Alle gode ting er tre! Det må være din tur neste gang:)
 
Back
Topp