Nervøs :(

bjork

Betatt av forumet
Jeg har gledet meg så vanvittig til ultralyden i morgen, men nå er jeg bare et nervevrak! Er så redd for trist beskjed.. Jeg mener ikke å spre pessimisme, men trenger bare å få litt utløp for bekymringene. For jeg har ennå ikke kjent spark og føler meg nesten litt mindre gravid nå enn tidligere, og i dag innbiller jeg meg at magen er litt mindre. Er det bare jeg som skaper en unødvendig bekymring for meg selv eller? Flere som var nervøse?

Uff ikke morro og være bekymret ! Hååer du blir beroliget av ul i. Dag!

Hadde det nøyaktig likedan,trodde alt var gått galt,for jeg følte meg ikke gravid i det hele tatt. Men,når undersøkelsen begynte så fikk vi se en perfekt liten baby :) så er nok ingen grunn til og være bekymret :) kan jo være du har morkaken forran siden du ikke kjenner noe :)

Jeg hadde stooore problemer med og få sove dagen før ul,tror jeg fikk sove i 3 timer sammenhengende,og hadde de syyykeste drømmer den natten :p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Takk for gode svar! Man må jo bare tro det står bra til. Skulle ønske jeg var så heldig og kjente mer spark og tydeligere mage. Men det er jo langt viktigere at den har det bra. Har nesten lyst til å gå legge meg nå slik at det blir morgen :)

Huff ikke noe greit å gå og bekymre seg slik.
Prøve å tenke positivt at alt er bra, det er større sjans for at alt er fint enn at det ikke skal være det ;)

Jeg gråt når vi kjørte til OUL jeg. Var kjemperedd. Kan ikke huske å ha vært det med de to andre... Men det gikk fint, for de fleste gjør det jo heldigvis det. Masse lykke til!

Ønsker deg masse lykke til. Var nervøs selv, så jeg kjenner igjen en del av det du skriver. Håper alt går bra for deg :/)

Godt vi er flere, Severina! Ble en tårefylt ferd hjem fra jobb i dag med samboer på tråden. Men jeg skal prøve å fylle meg selv med positivitet og legge nervene litt til side :) Takk for gode ord!

Ønsker deg masse lykke til <3 Kjenner meg godt igjen!Hadde det slik i mitt første svangerskap.
Ikke noe serlig å føle det slik :(

Lykke til i morgen :) kommer nok til å gå bra.
Skal på ul i morgen vi og, og alle rundt meg er så spent på hvem som gjemmer seg, men eg bare håper alt er bra.. Så kjenner litt på nervøsiteten jeg også :s

Alt sto bra til med den lille! Veldig godt å forlate sykehuset med et papir som bekreftet at alt er normalt :) Nå har jeg lovet samboer å slappe av litt, hehe. Men den lille lå med bena i kryss og ville ikke vise seg fram! Samboer ble nok skuffet, så blir nok kanskje 3D på oss :)

Så bra at alt bare var tipp topp :D
Litt dumt at h*n gjemte seg da, men det går jo an å ta privat ul ja ;)

Så gode nyheter! :)
Nå kan du slappe av ja! :)
Og dere fikk jo vite det viktigste, kjønn er jo bare bonus å få vite! Kanskje baby vil tulle litt? "Nå har jeg makten, og foreldrene mine får vente litt til før jeg viser meg fram!" Hi hi! :p
Ellers er den jo veldig dannet da, som tar beina sammen. Hi hi. :p

Dere får ta en ul til om dere ønsker å vite! Spennende hva det blir! :)

Back
Topp