Nervøs...

Tittentei13

Andre møte med forumet
Hei igjen jenter.. 
Jeg er nå 5 uker og 3 dager på vei. Men absolutt alle symptomene mine har forsvunnet.. Var veldig øm i brystene i begynnelsen, men nå kjenner jeg ingenting. Var også oppblåst i magen en periode, men ikke nå:( Ikke er jeg kvalmen.. Kjenner faktisk ingenting.. Men testene viser STERK positiv. 

Men spørsmålet mitt er, kan den lille i magen være død? Må jeg har spontanabort eller må det komme blod ut for at fosteret skal være dødt? 

Er så redd:( Jeg er kun trøtt og sliten, men det skyldes nok jobb.. holder meg på magen hele tiden. Er det flere som har NULL symptomer!!? Er dette normalt? 

Håper noen kan svare meg på dette:(

Hørt at symptomene går veldig opp og ned de første 12 ukene.. :) Jeg har heller nesten ingen symptomer nå om dagen..annet enn at jeg er stuptrøtt og ømme pupper... får inneimellom noen småmensensmerter bare..er 6+4 på vei. Så det er nok helt normalt!! Jeg spurte en jordmor for noen dager siden og hun sa det var sånn det pleide å være, og at jeg skal tenke positivt. Får man en positiv test er man gravid, ferdig med det ;) At testen din nå er knallpositiv betyr jo at du har produsert mer hcg enn testene du tok da du fant ut at du var gravid, så da er det jo vekst/utvikling og liv? Jeg prøver å tenke positivt , men det er ikke alltid like lett...!

off, men får helt angst.. venninnene mine har liksom vært så kvalmne og uvel, mens jeg kjenner ingenting.. får det ikke til å stemme!! 
Men så lenge jeg ikke blør, så bør vel alt være normalt.. Kanskje det er gutt da, siden jeg ikke har symptomer!!gru- gleder meg til 4 juli for da skal jeg på min første UL!!! 
kan ikke ukene gå fortere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe..sånn tenker jeg og.. :p Kanskje det er en gutt siden jeg ikke er kvalm :p Men plutselig kan kvalmen komme da..og da kan vi lengte tilbake til den tiden her! kanskje vi rett og slett bare skal være glade for at vi ikke er kvalme nå og ligger og kaster opp alt vi får i oss? Og i tilegg tenke at alt er bra! :) <3 hmm...jeg skal i allefall prØve å tenke sånn :)>

Stort sett ingen symptomer her heller, og det er helt normalt :)
Nyt den gode formen, og prøv å tenk positivt! Ikke bra å bekymre seg så mye :)

Signerer alle de andre! At du ikke har symptomer betyr absolutt ikke at det skal være noe galt. Jeg merker fint lite denne gangen også, akkurat som sist. Kvalm er jeg heller ikke, men det er jeg kjempeglad for siden det virkelig er det verste jeg vet. Tenk på de som kaster opp i månedsvis! Jeg er sjeleglad for at jeg slipper det.
Prøv å tenke positivt og fokuser på mirakelet som vokser inni deg emoticon

Sist hadde jeg ingen symptomer, det ble en liten jente! Merket ingen ting uten at magen vokste og baby som beveget seg etter hvert.F
Fantastisk å ikke være kvalm!
Nå er jeg litt kvalm, det er slitsomt altså!:)

Alt er sikkert bare fint!

Da jeg var 8 uker på vei med storebror så mistet jeg alle symptomene. Var overbevist på at jeg hadde mistet og gråt med til UL på sykehuset. Alt var selvfølgelig fint! Symptomene kom forøvrig tilbake etter 3-4 dager. Men dette er jo individuelt. Første gang jeg var gravid så hadde jeg MASSE symptomer. Det endte i en MA i uke 11. Hadde masse symptomer også etter jeg fant ut at fosteret var død (før utskraping). Så symptomer er ikke noen god indikator på om alt er OK eller ikke. Har forresten minimalt med symptomer selv denne gangen:-)

Back
Topp