nervøs :/

Miramarmora

Forelsket i forumet
Ja, jeg var så lur trodde eg at eg kjøpte meg en gravid test med ukes indikator for å teste. Det skulle eg aldri ha gjort :( det kom opp 1-2 uker. Det er jo heeelt feil i forhold til mens termin. Uanset. Bør jeg være nervøs? Det skulle jo stått 3+ egentlig. Huff. Ringte rett til lege og fikk meg time. Uff

Testan me ukeindikator e itj helt pålitelig har æ opplevd...Vi e jo individuell å enkelte damer  har høye hcg verdia, mens enkelte har lave hcg verdia. Trur itj du ska bekymre dæ æ!!!Du e mest sannsynlig av dæm som har lave hcg verdia å da stemme itj testan ifra clearblue me ukeindikatorSkjønne at du blir nervøs da,så d blir betrygganes å kom t legen å få sjekka at aillt e bra :)

Jeg har også lest at man ikke kan stole på de testene! Men godt du får komme til lege og sjekket ut. Ikke gøy å gå å gruble på slikt!

Ja får håpe det ikke stemmer...

Har vurdert selv å ta en slik test men etter dette tror jeg jeg lar være...

Er nok ikke noe å være redd for, de testene er det jo bare surr med. Jeg fikk at jeg var 8 uker på vei og dagen etter fikk jeg mensen og ifølge legetesten hadde jeg ikke vært gravid heller så

Jeg har kjøpt samme test for å se om den blir 3+. Det var kanskje ikke så lurt.. Jaja, kjøpt er kjøpt. Jeg får svi av en og håpe på det beste :)

Sikkert i orden siden det er mye surr med de der. Men godt om du får sjekka det ja - ikke noe god følelse og gå rundt og være redd!

Forresten så kom jeg til å tenke på noe. Jeg testet jo ikke med morgen urin, og hadde ikke drukket eller spist før jeg presset ut akkurat nok til at testen sku virke... Kaaaankje d kan være derfor??? at d ikke var morgen urin=?????   Håper på det... Tenkte teste på nytt på mandag før legen. Bare for å se om d jeg tenker kan stemme...

Miramarmora skrev:
Forresten så kom jeg til å tenke på noe. Jeg testet jo ikke med morgen urin, og hadde ikke drukket eller spist før jeg presset ut akkurat nok til at testen sku virke... Kaaaankje d kan være derfor??? at d ikke var morgen urin=?????   Håper på det... Tenkte teste på nytt på mandag før legen. Bare for å se om d jeg tenker kan stemme...

Kan være derfor ja.. prøv på nytt med morgenurin du :)

Back
Topp