Nervøs

20082013

Betatt av forumet
Beg med blødning i går, livredd for å ha mista spiren i magen.
Skal ringe legen i morgen, håper på å få ul da. Dersom jeg ikke får gjennom legen så skal jeg iallfall få en time til privat ul.

Vi er så utrolig redde. Bekymra.

Men har ikke vondt så håper at det er et bra tegn.

Noen andre med blødninger som det har gått bra med??

Huff. har aldri hatt noen blødning med hverken denne bebin eller med den største så kan ikke uttale meg noe om det, men håper spira deres holder fast!!

Lykke til!

Hvordan blødninger er det du har? Mye? Lite? klumper? Slimete? =)

Jeg hadde ganske mye blødninger for noen uker siden (3-3 og en halv), da mistet jeg en av to spirer, etter det har jeg spottet hver dag, har endelig begynt å stoppe opp nå..

De fire gangene jeg har mistet har det vært store smerter inne i bildet, så smerter er min første tegn på sa.. =) Bra du ikke har smerter =)

Jeg blødde første gangen jeg var gravid. Det var en helt normal blødning. Ikke no farlig.
Blødde også andre gangen, og da gikk det ikke bra. 
Lykke til! Mange som blør uten at det betyr noe negativt :) Krysser fingra for deg:)

Jeg blør på 5. uka sånn nå og da, både friskt og gammelt, men UL viste ett foster med perfekt størrelse og fine hjerteslag :) enda jeg ofte får vondt i magen også.. Tror sjøl det bare er fordi ting strekker seg, og at jeg kanskje blør lettere enn andre?

Da ble det ikke desember baby på oss. :'( :'( :'( :'( Kos dere masse i graviditeten.

Sender deg en kjempeklem!!!!
Utrolig tøft å miste...

Huff... Sender deg en stor klem<3 håper spiren sitter fort igjen.>

Takk for det, alle sammen. Vi får prøve igjen, satser på det går bedre neste gang. Men har det utrolig tungt nå.

Uff, så trist å lese...håper det klaffer igjen snart og at det blir baby i 2013.

Back
Topp