Nervøs

Gaus

Betatt av forumet
I morgen er d 2 uker til UL, jeg må si jeg gruer meg fælt. Når jeg hører på dere at dere kjenner mye liv osv blir jeg ikke mindre nervøs. Jeg kjenner nesten ingenting - har kjent et par "dunk"+  noe små "bobler" men ikke noe mer. Når jeg leser i dagbøkene jeg har da jeg gikk gravid med guttene, kjente jeg ikke liv før i uke 18 en gang, så egentlig burde jeg ikke tenke så mye på d.
Kan d ha noe med alderen å gjøremoticon overnervøs hønemor.....

Jeg fikk jo se mitt lille nurk i uke 13 hvor alt var fint. Var hos legen forrige mandag å fikk da høre hjertelyden med dopleren, så jeg BURDE roe meg ned å kose meg.....

Men til alle dere som har vært på UL - GRATULERER SÅ MYE MED DERES SKJØNNE SMÅ - det er jo bare helt fantastisk emoticon

Go kveld:) 
Skjønner godt du er nervøs...er jo helt normalt det :)
Det er beviset på hvor mye vi elsker disse små allerede og at vi har begynt jobben som deres mamma <3
Gleder meg til å gratulere deg med en liten gutt eller jente om 2 uker :)  (hvis dere skal vite det da;))  gratulere deg skal jeg uansett om 2 kjappe uker ;)

Goklemmer :)

Go kveld :):)

Er nok helt normalt ja :):) Jeg trengte bare å få d ut emoticon
Takk for svar.... <3<3<3<3
Vi skal vite hva det blir - fikk et lite hint på UL i uke 13 om at d kunne se ut som gutt, men fikk klar beskjed om å ikke kjøpe lyseblå klær :P

Dere venter ei jente ??
Blir kjempe stas for storebror å og selvfølgelig dere :)))

samme her!! har kjent liv, men bare pittelitt slik som deg og jeg er 18+1 i dag:( 

alt er sikkert bra, men bekymret blir man! 

Er kjempe nærvøs jeg og, og jeg skal ikke på ul før januar!
Kjenner ikke noe liv her heller, men har en dopler hjemme så jeg har hørt hjertelyden hver gang jeg sjekker....

Krysser fingrene for oss alle sammen

Har det samme som deg! (og er like langt på vei :))
16 dager til UL for meg....

Som jeg skulle sagt det selv. Jeg er straks 19 uker og kjenner ikke mye liv. Med de to første kjente jeg liv i uke 15-16 og da jeg kom på UL kjente jeg MYE liv, så jeg har også vært nervøs den siste tiden.
Må legge meg på ryggen om kvelden, gjerne drikke noe kaldt først. Må virkelig ligge stille og konsentrere meg og vente på at den lille skal gi meg et lite vink. Da først kjenner jeg disse ørsmå sparkene. Jeg så mitt lille nurk i uke 15+1. Var ikke så veldig mye aktivitet å se den gangen heller, så satser på at jeg får en rolig unge denne gangen. Hehehehe :) 
Kanskje h*n ligger med føttene mot ryggen og sparker den veien, da kjenner du det ikke like godt. Eller så kan morkaken ligge foran og ta av for bevegelsene.

Alt er nok helt i orden.
Jeg skal på UL neste uke. Veldig spent på om alt er bra, og om vi kanskje kan se hva det er :-)

Hei. Ser du allerede har fått noen betryggende svar. Man kan gå i fella om man leser for mye på hvordan andre kjenner det og har det. For da føler man seg plutselig ikke så gravid selv. Jeg er 18 uker om 2 dager, og jeg har i grunn ikke noe mer av det du kjenner. Og jeg kjenner mest til det på kvelden er jeg heldig :) Husker med nr 1 så kjente jeg live første gang når jeg var 17 uker. Denne gangen var jeg helt sikker på at det var liv rett før 17. uke. Men er jo liksom ikke noe styrke i det.

Det går nok strålende for deg på ul om 2 uker!!!

TAKK FOR MANGE BETRYGGENDE SVAR :):)

Vi har sikker alle litt lett for å bekymre oss for de skjønne små nurkene våre. Vi vil jo bare alt godt med de :) Selv om jeg er gravid for ørtende gang og har 3 flotte/nydelige gutter, har jeg aldri vært slik som dette før. Så takk jenter for gode ord, d gjør virkelig godt. Jeg kaller meg selv en smule nevrotisk....hehehe, men d vil nå helst gå bra :D:D

Jeg får nok sette av litt tid til meg å den voksende magen min på kveldene for å kjenne godt etter.
Det vil nok helt sikkert gå bra om 2 uker :) (syns bare tiden går litt seint emoticon )

Back
Topp