Neste uke skal jeg og min kjære på Big Horn og så på We will rock you i Oslo. Fikk i bursdagsgave av svigers. Det var så få billetter igjen, så hun bare bestilte og så satset vi på at det ordnet seg med barnevakt.. Førstepri var foreldrene mine - men de skulle bort!! [8|] Andrepri er søstern min med familie, de kan fra kl.19 pga barnebursdag, men de kunne gjerne ha han. Dog er de litt skeptisk til overnatting.. Tredjepri er svigers, men jeg vil helst ikke ha han der. Han kjenner de ikke noe særlig fordi de bor langt unna, og det kommer ikke på tale å dra fra han hos noen han ikke er trygg på. Så da har vi bestemt at han skal være hos mamma og pappa fram til barnebursdagen er ferdig, og så kjører de han opp til søsteren min etter det.. Hun foreslo at vi kunne sove over der, at vi kjørte direkte dit når vi kommer hjem utpå natta og ble over. Da kan jo jeg ta Jesper om natta også hvis han skulle våkne. Puh. Han er jo så glad i søsteren min og kusinene sine, og så utrolig trygg på de at det sikkert ikke blir noe problem, men.... Er nok verst for mamman.....
Jeg trenger ikke å få høre fra dere som synes det er for tidlig og kronisk skadelig for han å sove borte. Jeg trenger å høre fra dere som mener dette går heeeelt bra. [:)]
Jeg trenger ikke å få høre fra dere som synes det er for tidlig og kronisk skadelig for han å sove borte. Jeg trenger å høre fra dere som mener dette går heeeelt bra. [:)]