Nervøs

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Neste uke skal jeg og min kjære på Big Horn og så på We will rock you i Oslo. Fikk i bursdagsgave av svigers. Det var så få billetter igjen, så hun bare bestilte og så satset vi på at det ordnet seg med barnevakt.. Førstepri var foreldrene mine - men de skulle bort!! [8|] Andrepri er søstern min med familie, de kan fra kl.19 pga barnebursdag, men de kunne gjerne ha han. Dog er de litt skeptisk til overnatting.. Tredjepri er svigers, men jeg vil helst ikke ha han der. Han kjenner de ikke noe særlig fordi de bor langt unna, og det kommer ikke på tale å dra fra han hos noen han ikke er trygg på. Så da har vi bestemt at han skal være hos mamma og pappa fram til barnebursdagen er ferdig, og så kjører de han opp til søsteren min etter det.. Hun foreslo at vi kunne sove over der, at vi kjørte direkte dit når vi kommer hjem utpå natta og ble over. Da kan jo jeg ta Jesper om natta også hvis han skulle våkne. Puh. Han er jo så glad i søsteren min og kusinene sine, og så utrolig trygg på de at det sikkert ikke blir noe problem, men.... Er nok verst for mamman.....

Jeg trenger ikke å få høre fra dere som synes det er for tidlig og kronisk skadelig for han å sove borte. Jeg trenger å høre fra dere som mener dette går heeeelt bra. [:)]

Det kommer nok til å gå heeelt bra :) Som du sier er han trygg på foreldrene dine som han skal være til på dagen, og på tanta si og kusinene som han skal være med hos kvelden og natta :)

Hvis du føler det blir "ille" overnatter dere der så du slipper å bekymre deg :)

Kos dere masse, det fortjener dere ;D <3

Dette går sååå bra så! Han kommer til å ha det kjempe og dere har godt av litt utetid. KOOOS DERE!!!

Nomen det er jo klart at det går bra!

Kooos dere mye[:)]

Nei han tar ikke skade av det. Han er med folk han kjenner og føler seg trygg hos og det er det viktigste [:)] Dere må kose dere masse. Han har det så bra at [:D] Verst for mammaen er det nok, jeg orker ikke tanken på at hun skal sove borte, mye fordi hun våkner så mye og skal ha mat, men også andre grunner [8D]

ORIGINAL: MetteJ

Nei han tar ikke skade av det. Han er med folk han kjenner og føler seg trygg hos og det er det viktigste [:)] Dere må kose dere masse. Han har det så bra at [:D] Verst for mammaen er det nok, jeg orker ikke tanken på at hun skal sove borte, mye fordi hun våkner så mye og skal ha mat, men også andre grunner [8D]

Hehe:) Han er heldigvis ferdig med mat om natta, den kampen tok vi forrige uke, men han er så tett og forkjøla og våkner derfor flere ganger .. Sovner stort sett igjen med en gang da. Men vil ikke være en byrde vet du:) Så det er nok derfor vi sover der selvom det hadde vært hyggelig med en natt alene;) Menmen!! Hva gjør man ikek for baaaarna:)

Kommer til å gå heeeelt bra [:D]
Mye bedre å gjøre det sånn enn at han skal være hos noen han er utrygg på [:)]

Dette går bra! Jonathan har sovet borte flere gnager hos foreldrene mine. Det gjorde vi med eldstemann også og han har ikke tatt noe skade av det.

Det kommer til og gavne både dere og lillgeutt[:)] Dere trenger litt kjæreste tid, og lillegutt trenger og kose seg med noen andre en mamma og pappa litt innimellom [;)] de kan bli lei[:D] Mine har overnattet masse borte hos besteforeldre osv, og det har bare gjort dem og oss godt [:D][:)]

Have fun[:D]

Dere er gode. Ja, nå gjør vi dette med god samvittighet!! Blir så deilig å bare være oss en kveld. Helt supert!!

Det tror jeg kommer til å bli en super dag for både liten og stor! tenk som han kommer til å kose seg med både besteforeldre, tante, onkel og søskenbarn den dagen da. og tenk som dere kommer til å kose dere med skikkelig kjæreste tid og at dere kan slappe av for at Jesper er hos noen han er 100%trygg på!
Du/dere kommer sikkert til å tenke mye på han den kvelden, men er ikke det litt godt også da?!! kjenne at man savner og gleder seg til å treffe igjen det kjæreste man har[;)]
Kos dere masse snuppa!

ORIGINAL: lille.trille

Nomen det er jo klart at det går bra!

Kooos dere mye[:)]

sign

Tror også det kommer til å gå helt fint [:)] Men skjønner jo godt at du blir nervøs også.
Kos dere masse!!

Jammen klart det går bra!! Kan ikke i min villeste fantasi tro at noen mener det er for tidlig!
Håper dere får en strålende kveld!! [:D][:D]

Ååå så godt det kommer til å bli for dere, unner dere det [:D]
Heldiggriser [;)]

Btw, ungen tar IKKE kronisk skade av å være borte 1 dag..!! [:)]

Back
Topp