Nervøs

Pizzi

Glad i forumet
VIP
Ååh, jeg er så sinnsykt nervøs. Begynte å blø litt i natt. Friskt, rødt blod. Å jeg sitter bare her å håper på at det ikke er en SA [&o] Tviler på at det er det egentlig, men man blir jo litt redd likevel da [&:] Har så å si sluttet å blø nå. Var litt brun utflod tidligere i dag. Fingers crossed.

Men over til en litt gladnyhet da [:)]

Blivende besteforeldre og oldeforeldre fikk vite nyheten onsdag kveld. Å det gikk jo over all forventning [:D] Vi trodde de kom til å si at det var for tidlig, men jaja liksom. Men nei da. De ble kjempe happy alle sammen [:D] Å det var så godt å se. De gleder seg skikkelig alle sammen jo [:D] Vi skal fortelle boren til sambo og dama han det idag [;)] Gleder oss. For de kommer til å hoppe i taket av glede [:)]
Wee! [:D]

Så morsomt at de ble glade!! [:)][:)] Spesielt ettersom det høres ut som du var litt nervøs for hva de skulle si! [:)] Er bare supergod følelse det!! [:)]

Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning!! Var nok mest sannsynlig det, ettersom det var friskt blod, og at du har sluttet å blø! [:)]

Var skikkelig nervøs for hva de skulle si. Hjertebank til tusen [8D] Ble så sinnsykt letta da de ble glade [:D]

Jeg var også sånn første gang!! [:)] Vi satt vel og lenge til mamma og pappa først! Klarte ikke å bestemme meg for hvordan jeg skulle si det!! [:D][:D] Merkelig hvor nervøs en kan være på forhånd!! Men, det er så morsomt når de bare blir glade!! [:)]

Det kan jo virke som en ufarlig blødning, men du får følge litt med. [:)] Såååå kjekt da ! Jeg er også ganske nervøs for å si det til mamma og de. Men det går vell fint [:)]

Back
Topp