Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var også dum nok til å teste på rugedag 11, og fikk negativ. Sier "dum nok" fordi det har ødelagt hele helgen min og jeg har helt mistet troen. Testdag i morgen. Er jo et bitte-bitte-lite håp enda, men jeg er skikkelig negativ nå merker jeg.hei. Er i dag på 11 dag.. tok en test mitt på dagen i dag å den var negativ.. kjenner jeg blir stresset da vi har prøvd i 10 år.. dette er d første forsøke vårt.. kan d være falsk negativ?!
Jeg testet også på ettermiddag/kveld, så et liiite håp er det jo i morgen tidlig. Men orker ikke bli skuffet to ganger. Skal i hvert fall aldri teste for tidlig igjen! Lykke til i morgen!!!Takk for svar.. har test dag i morgen jeg oxo.. jeg testa jo heller ikke på morgen urin.. kjenner en kan bli litt små rar av dette
Da har jeg tatt en ny test. Dag 14 å den var negativ.. Da er d vell bare å vente på nytt forsøk!!

Kjipt, altså! Lykke til neste gang!Da har jeg tatt en ny test. Dag 13 å den var negativ.. Da er d vell bare å vente på nytt forsøk!!