Nervøs ruger

MayK79

Forelsket i forumet
hei. Er i dag på 11 dag.. tok en test mitt på dagen i dag å den var negativ.. kjenner jeg blir stresset da vi har prøvd i 10 år.. dette er d første forsøke vårt.. kan d være falsk negativ?!

forsøk å slappe av... det er fremdeles tidlig å teste... og du kan no i det minste være trygg på at dersom du får nå positvt så er det ikke pga eggløsnignssprøyten ;-)

Jeg fikk svaaaakt positiv på dag 14 etter uttak. Den var så svak at jeg kan ikke tenke meg den hadde vært positiv i dagene før.

hei. Er i dag på 11 dag.. tok en test mitt på dagen i dag å den var negativ.. kjenner jeg blir stresset da vi har prøvd i 10 år.. dette er d første forsøke vårt.. kan d være falsk negativ?!
Jeg var også dum nok til å teste på rugedag 11, og fikk negativ. Sier "dum nok" fordi det har ødelagt hele helgen min og jeg har helt mistet troen. Testdag i morgen. Er jo et bitte-bitte-lite håp enda, men jeg er skikkelig negativ nå merker jeg.
Når har du testdag?

Takk for svar.. har test dag i morgen jeg oxo.. jeg testa jo heller ikke på morgen urin.. kjenner en kan bli litt små rar av dette

Takk for svar.. har test dag i morgen jeg oxo.. jeg testa jo heller ikke på morgen urin.. kjenner en kan bli litt små rar av dette
Jeg testet også på ettermiddag/kveld, så et liiite håp er det jo i morgen tidlig. Men orker ikke bli skuffet to ganger. Skal i hvert fall aldri teste for tidlig igjen! Lykke til i morgen!!!

Nei du d skal ikke jeg gjøre en gang til heller. Jeg å kjenner på den at d blir negativt.. krysser fingrene for deg i morgen..

Det er grunnen til at jeg aldri tester så tidlig. Man kan ikke være sikker på dag 11, mens på dag 14 kan man hvertfall være ganske sikker på at g-testen viser riktig.
Men håpet er uansett ikke ute før mensen dukker opp :) Så ikke mist håpet, det er fortsatt sjans for ett lite mirakel :)

Takk takk. Grunnen til at jeg testa meg var for at jeg leste i ett innlegg der d var flere som hadde testet positivt på dag 8. , men som du skriver så finnes d vell fortsatt håp når mensen ikke har dukket opp. Alt dette er nytt for meg da jeg aldri har vert gravid før. Får vell fasit svare på onsdag når jeg får svar på blodprøven av riksen...

Har du tatt en test i dag? Min var negativ, så da er løpet kjørt denne gangen også:( Håper du er heldigere!

Hei. Nei jeg har ikke turt. Skal ta blodprøve nå kl 10 men jeg regner med den oxo er negativ... har ikke troen.. Føler med deg.

Da har jeg tatt en ny test. Dag 13 å den var negativ.:banghead:. Da er d vell bare å vente på nytt forsøk!!

Last edited:
Back
Topp