Nervøs! *oppdatert*

Havena

Elsker forumet
Vi er en vennegjeng som reiser til Kiel i morra og jeg er så redd for detta været!
Ikke såå glad i bølger og urolig sjø.. Spådd noe bedre til helga, men alikevel!!
Hjelpes!

Gikk så bra!!
Endel bølger i natt, ellers nesten ingen. Overraskende stille sjø og jeg er så letta!

kan hende den blir innstilt....
Jeg talker ikke den minste bølge.
Så jeg hadde blitt hjemme.

Oi, det skjønner jeg godt! Men tror nok rederiet hadde stoppet båten om de mente det var farlig. Hadde nok tatt noen sjøsyketabletter på forhånd og vært forsiktig med alkohol!

Jeg kan ikke si jeg misunner dere. Vært på tur med Kielferga i sånt vær en gang - aldri igjen! Jeg ble ikke dårlig pga. sjøsyketabletter så anbefaler deg å benytte dette. Men det er endel som ble stengt på ferga da jeg var der.

Ønsker dere likevel god tur.

Er meldt orkan i kastene på vestlandet, så det er nok dessverre endel sjø og vind på turen deres :(

Du får trøste deg med det at hvis de mener det er uforsvarlig så legger de ikke ut på noen tur. Såvidt jeg fikk med meg var alle båtturer fra Oslo innstilt i dag grunnet stormvarsel i indre Oslofjord. 

Sjekka driftsstatus for Color Line i stad og da sto det at de kjørte i dag. Kun Sandefjord Strømstad som var innstilt. Gjør nesten ikke noe om de avlyser, kan vi ta en natt på hotell istede :p

Dette går nok bra skal du se. I helga var den ikke innstillt hvertfall. For kjenner noen som var på julebord da. Generellt er det min erfaring at det er mer merkbar sjø på vinterhalvåret med de store båtene.

Det går nok kjempe bra. Disse båtene er laget for å tåle det dårlige været. Værre er det om en blir sjøsjuk emoticon

LittleMonkey skrev:
Åh herregud! 

............. Lykke til! 

Back
Topp