nervøs...*oppdatering*

ring føden! når i tvil, redd, nervøs.... ka enn ... ring føden å be om å få komme på sjekk [:-]

Ring føden ja, bare sånn for å være på den sikkre siden[:)]

Drikk ett stort iskaldt glass med vann og legg deg på senga. Da skal du nok kjenne no[:)] Og hvis ikke så ringer du føden om råd Klem!

prøv å drikk noe kaldt og søtt... min våkner da i allefall [;)] dytt litt på magen... han er nok trøtt på morraskvisten da [:)] men er jo mindre plass veitu snuppa... men ring om du er bekymra [:)]

drikk noe søtt og veldig kaldt :) skubb i magen...kanskje den sover lenge idag[;)] viss du e redd så ring føden.. masse lykke til!!

Ta en tlf til føden[:)]
Evt kan du først se om bebisen reagerer hvis du spiser noe med masse sukker i[:)]

Så fint at du kjente noe. Han er sikkert litt morratrøtt[;)] Men som sagt noe søtt eller veldig kaldt samt litt dulting så skal du nok kjenne noe[:)]

Drikk et glass med skikkelig kaaaaaldt isvann, for så å legge deg ned å telle spark.
Kjenner du ikke tre spark du er fornøyd med i løpet av en halvtime ringer du føden !

Sånne dager er så ekle! Hadde det sånn på lørdag. Drakk saft og trykket på magen og holdt på litt. Ingen respons... Berstemte meg for å se det an ut kvelden, og da var hun superaktiv. Hele søndag holdt hun det gående med masse bevegelser. Føler hun er veldig veloppdradd når hun gjør som jeg ber om[;)]

Hvis du drikker iskald drikke og trykker på magen og legger deg ned. Kjenn etter i 30 minutter. Hvis du ikke har kjent noe, ligg i 30 minutter til. Har du fortsatt ikke kjent 10 bevegelser, skal du ringe føden. Det sier i alle fall min JM, og hun har jobbet på KK i åresvis.

Sånt er kjempeekkelt så bare følg de gode rådene fra jentene og hvis du ikke er fornøyd så ringer du føden.De er der for deg[:)]

Drikk noe søtt, f.eks bland deg et glass med litt sterk saft så skal du se du merker noe [:D]

ORIGINAL: Bella_

Ring føden ja, bare sånn for å være på den sikkre siden[:)]

Skjønner godt at det ikke er noen god følelse. Hadde det sånn for et par uker siden, og da var det ganske lite liv i nesten 1 uke (men kjente litt hver dag)
Sist jeg gikk gravid så fikk jeg beskjed om at dette var ganske vanlig i perioder mellom uke 30-35, da de vokser veldig mye denne tiden. Og da sov de mer enn tidligere....[:)] 
Håper uansett du kjenner mer liv utover dagen.

Vondt å gå å være urolig. Håper du kjenner noe eller at du snakker med føden.
Hvis du må så kommer du deg dit!

ORIGINAL: *ZimZum*

Ja, nå har jeg sitti å kjent at mini i magen har rørt på seg.[:)] Ikke spark men romstering[:)]

Det er bra [:)] Da håper jeg du slipper å bekymre deg [:D]

Back
Topp