Nervøs og redd nå :(

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Siste gang jeg hørte hjertelyden var i uke 11+3. Prøvde 4dager senere igjen og da fant vi ikke. Prøvde veldig lenge og dagen etter og dagen etter der. Ingenting :( var så hos jordmor 12+4. Hun hørte heller ingen ting.
Prøvde igjen nå 13+0 og fortsatt ingenting. I tillegg til dette fikk jeg nå en liten blødning.
Veldig liten, men ble lyserosa når jeg tørket meg og utfloden er rød.
Har aldri blødd før i noen svangerskap. Og ikke tidligere i dette.
Skal på UL til mandag og kan ikke si jeg gleder meg lengre. Er veldig redd for å få dårlig nyheter.

Noen trøstende ord der ute?

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Uff da :( Tenker lille har gjemt seg godt, men du kanskje skulle ha vært en tur på UL siden du hadde en liten rosa blødning?

Jeg tror alt er i skjønneste orden, men som sagt bare gjemt seg veldig godt :)

Skal på ul til mandag. Så må vel bare vente til da.
Mulig den har gjemt seg godt. Men hørte lyden tydelig i uke 9,10 og 11. Så forsvant den helt. Så syns det er så rart :(
Og nå blødning i tillegg. Har 5 barn i huset og jeg bare gråter.

<3 termin 06.01.15<3

Skal på ul til mandag. Så må vel bare vente til da.
Mulig den har gjemt seg godt. Men hørte lyden tydelig i uke 9,10 og 11. Så forsvant den helt. Så syns det er så rart :(
Og nå blødning i tillegg. Har 5 barn i huset og jeg bare gråter.

<3 termin 06.01.15<3

Hmm... det var litt rart. Krysser fingrene for at den har gjemt seg. Klem <3

Hmm, så rart! Jeg og syns det er ekkelt at jeg ikke finner hjertelyd, men blør ikke da.
Masse masse lykke til! Godt det er bare 2 dager til ul!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm, så rart! Jeg og syns det er ekkelt at jeg ikke finner hjertelyd, men blør ikke da.
Masse masse lykke til! Godt det er bare 2 dager til ul!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Finner ikke du heller hjertelyden?
Hjemme eller hos jordmor?

<3 termin 06.01.15<3

Er ikke så uvanlig å ikke finne hjertelyd så tidlig i svangerskapet... Flere leger og jordmødre vil ikke prøve før i uke 14 tidligst for ikke å bekymre hvis de ikke klarer å finne den... Ingen jeg snakket med ville prøve før uke 12, og da med forbehold om at jeg var klar over at ingenting var galt selv om de ikke fant den...

Håper alt står bra til på mandag og at du bekymrer deg unødvendig! (Men jeg skjønner deg godt, hadde nok følt det samme)

Håper mandagen kommer fort og viser seg at du ikke trenger å bekymre deg <3
Legen fant ikke hjertet i uke 14 hso meg sist, men jeg hadde gjort det selv noen ganger mye tidligere. Samme hadde legen på lv etter en skummel blødning i uke 9. Men han holdt sikkert på i 15 minutter, også.

Klem til deg.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Uff. Masse lykke til på mandag ❤️

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Håper bare den gjemmer seg!! Masse lykke til på mandag♡

Huff, kjenner følelsen :( Her fant jeg hjertelyden selv for 4 dager siden (første gang jeg prøvde), ikke funnet den en eneste gang til enda.. Kjenner jeg blir litt stressa, hva er liksom oddsen for at jeg skulle høre den første gang jeg prøvde, og ingenting etterpå ? Her er det ikke ul før om halvannen uke :(

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Takk jenter <3 sluttet å blø og ikke hatt noen smerter så håper på det beste. Men dette er ikke noe gøy :(

<3 termin 06.01.15<3

Bra du har slutta å blø og ikke har smerter, det er gode tegn! Lykke til, håper den lille bare har gjemt seg for tiden! Krysser fingrene!

Krysser fingrene ♥ Satser på det er helt uskyldig! Lykke til på mandag ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åååårh fortsatt ett helt døgn til Ul. Dette blir en lang dag. Fortsatt ikke noe mer blod. Så det er jo en lettelse.
Men syns det er rart at vi ikke finner hjertelyden. Så lenge vi har prøvd og over flere dager. Er jo nå det skal være lett å finne den??
Så tydelig som den var de første ukene. Blæææ

<3 termin 06.01.15<3

Jeg fant hjertelyden i uke 10, 11 og 12. Plutselig i uke 13 fant jeg den ikke, uansett hvor lenge jeg lette.. Men etter noen dager fant jeg den igjen, så lille hadde sikkert bare gjemt seg godt!

Håper du får positiv beskjed på ultralyden imorgen! :)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Back
Topp