Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
stakkars deg! Ring en god venninne, eller en søster om du har..kanskje moren din? Få det sjekket op ikveld, ellers er natten ødelagt uansett! Håper det går bra, og at ingenting er galt med den lille!
KLEM fra meg[;)]
jo, takk... men det føles veldig ddårlig å blø[:(]
Mamma vet ingenting enda, har ikke funnet rette anledningen for å si det til henne.. venninnene jeg har hadd her i alle år, har flyttet hit og dit, rundt om i norges land.
Men det spiller vel ingen rolle om ho ikke vet det enda? Hadde du hatt mannen din der hadde du ikke følt deg like alene. Ring til mor, eller noen av de nærmeste venninnene. De vil selvfølgelig støtte deg, enten alt går bra, eller om du er uheldig. uansett er det ikke sunt for deg og sitte og gruble som du gjør nå.......
Dessutten synes jeg du skal ringe ned på sykehuset og høre om du kan få en ultralyd! Da ser de om det fortsatt er noe foster der eller ikke... Du ødelegger deg selv ved å fortsette som dette....
hei,jeg hadde d sånn 2 ganger,først i uke 5 og så uke 7,var bare sånn grums som du nevnte,og ikke over lengre tid,og det var ingenting å bry seg om til meg. Helt vanlig.Hvis det kommer rent blod skal man vel ringe lege og få sjekket.
Jeg blødde konstant i over en mnd fra uke 11 og utover.. Fikk 2 store blødninger, og trodde jeg mista hver gang.. Men det gikk bra da.. Kan gå begge veier dette..
Er enig med at du bør kontakte lege eller sykehus, for det er ikke bra å gå å engste seg sånn..!
Jeg HÅPER virkelig at alt går bra med deg!!