Nervøs jeg,jeg blør

*~Trine~*

Gift med forumet
har aldri blødd før, under mine tidligere svangerskap, men nå har jeg blødd litt.. Eneste jeg har gjort i dag er å vaske hus og skiftet gardiner.
Er nå vel så at det er normalt de tre første månedene, men for meg er det ikke normalt!!
blir helt skjelven jo...
Har vært plaget med hjerteklapp nå, siden jeg ble gravid... d har jeg heller aldri hadd før..

Heeeeelp... blir hysterisk[:(]

blør ikke mye... bare litt grumsete brunlig kremete[:(] (hørtes ekkelt ut, men det er beskrivelsen)
såklart om det hadde vært rent blod, så hadde jeg hevet meg på telefonen.. men jeg blir så engstelig.. 

Jeg hadde en liten blødning da Jeg var ca like langt på vei som deg....
Det var bare pitteltt, Og Ikkje noe mere enn det....
Jeg spurte legen, Og hun sah at det kunne være vanlig og blø kitt når at man egentlig skulle hatt mensen....

[:D]

min mensdato er egentlig 18.. Er bare så pussig siden jeg ikke har vært borti det før[:(].. Jeg begynte samtidig å lure på om jeg kan være lengre på vei[:)]... blødde tre dager i mars, tok test en gang da, men den var negativ, var ikke positiv før 20.april.. men man kan jo være på tjukken selv om det ikke slår ut på testen.. slutta me pillene i slutten av februar..

Får hetta jeg.... er ingen vits i å gå til lege me det.. det går vel som det går, uansett

har du begynt å blø mer?  mensen smerter?

nei, har ikke vondt i det hele tatt... men det romler imagen, akkurat som at det ruller luft gjennom systemet

så lenge du ikke har smerter så tror jeg ikke det er så farlig. Men for din egendel så hadde jeg tatt meg en tur til legevakten hvis det ikke slutter å blø. 
krysser fingrene for at det ikke er noe gale.
lykke til.

legevakten her på stedet, ville ha sendt meg hjem, å sagt at det ikke var noe å gjøre me det uansett... om det hadde vært ille..
Har vært hos legevakten her med min sønn, som er plaget med astma, til og med han sendte dem hjem, dagen etter hadde han akutt pustebesvær..

fy flate for en dritt legevakt[:(]

men jeg må si meg enig med Bente, hadde ringt sykehuset. er ikke bra å gå rundt å ikke vite hva som skjer.[&:] 

jeg tør ikke... typen min er borte denne uka, å om jeg hadde fått dårlige nyheter, så vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort..,uten han

uff fy flate misunner deg ikke dette[:(]

håper virkelig at det ikke er noe gale[X(] og at du slutter å blø.  Men ta det med ro og la støv være støv og rot være rot. tror det er best at du holder deg i ro til du vet hva dette er.

men jeg har en venninne som har hatt blødninger gjennom hele svangerskapet. hun begynte å blø bare hun gikk på butikken, alt gikk bra med babyen hennes.   så får håpe det bare er noe sånt med deg og... 

Er ikke mange som vet at jeg er gravid.. kun min-sin...
Jeg håper det går over..vi gledet oss så mye..

dem kan jo ikke gjøre noe for å stoppe det,uansett..
kommer fosteret ut av seg selv da, eller?
*trøsteklem*

For det første så må du holde deg i ro i noen dager.
Det er beskjeden du vil få av legen, helst ligge i på sofaen/senga. Hvis man har blødninger. Spiren kan feste seg igjen sa han til meg når jeg blødde. Det var veldig lite, bare litt på papiret når jeg tørket meg.

Håper at det bare er rester som skal ut..

Ta det med ro nå da!

ORIGINAL: trinemor79

dem kan jo ikke gjøre noe for å stoppe det,uansett..
kommer fosteret ut av seg selv da, eller?
*trøsteklem*

nei, det er ingen ting de kan gjøre om du mister. men du bør kontakte legen din i morgen og bli sendt på en ultralyd for å se hvordan det går.
jeg opplevde det samme som deg i mars, 8 uker på vei. jeg hadde en MA altså en missed abortion hvor fosteret var dødt og ikke kom ut av seg selv. derfor hadde jeg heller ingen smerter. måtte ha utskrapning.

jeg ser stadig her inne at noen mener brunt blod (gammelt blod) er bedre enn friskt blod. og at så lenge man ikke har smerter kan man ta det med ro. brunt slimete blod og ingen smerter kan bety MA, i motsetning til smerter og friskt blod som kan være SA.

når man blør i svangerskapet skal man uansett kontakte lege å få det undersøkt.

føler med deg, og håper det går bra!

Back
Topp