Nervøs for 3D i morgen:(

Beckybecks

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
I morgen skal jeg på 3D og jeg er så nervøs at jeg snart går i bakken..

Tenk om babyen ikke har vokst? Eller at det er noe annet galt...uff, disse tankene altså..

På en side gleder jeg meg uendelig til å få se på knøtten og kanskje få en indikasjon på hvordan hun ser ut, men på en annen side er jeg livredd hun ikke ser frisk ut lenger.

Helt i andre rekke, tenker jeg om det viser seg å være en gutt. Nå er hodet innstilt på jente og alle innkjøp etc er gjort utifra at det er jente som kommer.

Noen her som har vært på 3D i uke 26/27? Hvor "ferdig" ser babyen ut? Det er vel heller sjelden å oppdage avvik, når alt var bra på OUL?

Setter pris på alle tilbakemeldinger:)

I morgen skal jeg på 3D og jeg er så nervøs at jeg snart går i bakken..

Tenk om babyen ikke har vokst? Eller at det er noe annet galt...uff, disse tankene altså..

På en side gleder jeg meg uendelig til å få se på knøtten og kanskje få en indikasjon på hvordan hun ser ut, men på en annen side er jeg livredd hun ikke ser frisk ut lenger.

Helt i andre rekke, tenker jeg om det viser seg å være en gutt. Nå er hodet innstilt på jente og alle innkjøp etc er gjort utifra at det er jente som kommer.

Noen her som har vært på 3D i uke 26/27? Hvor "ferdig" ser babyen ut? Det er vel heller sjelden å oppdage avvik, når alt var bra på OUL?

Setter pris på alle tilbakemeldinger:)
Var på 3D sist torsdag - alt var som det skulle og jm mente at det stort sett var det dersom alt var fint på oul.

Finnes en del bilder i bildetråden hvis du vil titte litt ;)

Det går så bra så <3 masse lykke til <3 hadde noe vert galt så hadde de nok allerede funnet det ut <3

Jeg har vært uke 24 og uke 27 (to forskjellige barn) og begge gangene så babyen like "babyete" ut :p og de måler og sjekker det som kan sjekkes.

Lykke til

Det går nok fint :)

Det gikk helt fantastisk:)

Alle mål og alt var supert (lengden var akkurat på snittet ift hvor langt jeg har kommet og vekten hennes ca 10% under snittet). Hun lå med hodet ned i morkaken hele undersøkelsen, så bildene ble ikke sååå tydelige, men vi så godt nok til å se verdens nydeligste lille ansikt.

Legen viste oss kjønnslepper, og så ingen tegn til gutt, så han sa at vi kunne fortsette å kjøpe rosa:)

Takk for alle svar. I natt skal jeg sove godt:)

Alle mål og alt var supert (lengden var akkurat på snittet ift hvor langt jeg har kommet og vekten hennes ca 10% under snittet). Hun lå med hodet ned i morkaken hele undersøkelsen, så bildene ble ikke sååå tydelige, men vi så godt nok til å se verdens nydeligste lille ansikt.

Legen viste oss kjønnslepper, og så ingen tegn til gutt, så han sa at vi kunne fortsette å kjøpe rosa:)

Så bra da :)
Er så koselig å få spionert litt på dem ;)

Og alltid positivt å høre at der fremdeles er jente for deres del :)

Så godt å høre! :)
Jeg bekymrer meg mye for det samme. På oul sa de jente, og vi har kjøpt inn bare rosa, på alt. Så jeg håper virkelig at det fortsatt er en jente der inne når vi skal på 3D i slutten av mnd! Og selvfølgelig at alt ser fint ut. Hun er ihvertfall veldig aktiv så det er jo positivt :)

Back
Topp