Nervøs[emoji17]

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Er 4+0 idag. Igår fikk jeg litt blod på papiret. Det var ikke mye, mindre enn spotting. Litt senere var det blitt brunligt. Har kommet litt idag også. Først litt rødt, deretter brunligt. Er det symtomer på sa? Tok ny test idag. Er økningen dårlig? Tatt på morningen 7,9, og 14 dpo. Den siste testen tok jeg i kald urin, glemte å la den stå i en halvtime når jeg tok testen. Har det noe å si?
717f34cf319736760df4cd2851d61258.jpg

Last edited:
Er veldig vanlig med en liten blødning rundt ikm [emoji4] og ser ut som fin stigning! [emoji173]

Ingen problem [emoji4] men hvis du fortsetter å være nervøs er det gjerne greit å snakke med legen om det og få ta blodprøver med noen dagers mellomrom [emoji173]

Ingen problem [emoji4] men hvis du fortsetter å være nervøs er det gjerne greit å snakke med legen om det og få ta blodprøver med noen dagers mellomrom [emoji173]

Skal til legen imorgen for noe annet. Spør om jeg kan ta en hcg prøve og[emoji846]

Ser ut som en fin stigning synes jeg :) og som Fregnefanten sier, så er det normalt med litt blødning rundt ikm. Håper du klarer å senke skuldrene og slappe av [emoji173]️

Back
Topp