Nervøs av slimete utflod

Lotepus

Forelsket i forumet
Hei!

Mistet sist PP og dagen før kom det en diger klump med blank, slimete utflod. Idag kom det litt slimete utflod da jeg hadde vært på do, ikke samme mengde, men ble utrolig engstelig! Har hatt generelt mye utflod idag og nå føler jeg litt press, som om noe vil ut.

Er det flere som har hatt slimete utflod eller føler det slik?

Er 5+4 idag.

Hvordan farge er det på utfloden ? Jeg har hatt brunt slimete utflod siden søndag , helt normalt så lenge det ikke er smerter .. har du smerter ? Lukter utfloden ?

Hvordan farge er det på utfloden ? Jeg har hatt brunt slimete utflod siden søndag , helt normalt så lenge det ikke er smerter .. har du smerter ? Lukter utfloden ?

Det er helt blank, ingen spor av blod hverken nytt eller gammelt, men det var det ikke sist heller. Ingen smerter og lukter som vanlig. Hmmm.. kjipt med symptomer som man blir engstelig av!

Hadde også blankt slim her om dagen, mener jeg hadde litt i begynnelsen av svangerskapet med datteren min også. Veldig likt EL slim, finner lite info om blankt slim på google så vet ikke hva det kommer av, om det kanskje kommer av at slimpluggen holder på å dannes eller hva det er.. Velger å tro det er ufarlig i alle fall, utflod skal jo være veldig vanlig i svangerskapet så :)

Jeg har hatt det i alle tre graviditetene. Veldig likt el slim som mammapanda skriver. Så det trenger ikke nødvendigvis bety noe negativt

Forstår deg.. men er jo vanlig med utflod når man er gravid.. vi er så følsome der nede, så ta det med ro og ikke stress [emoji16]
Gir det seg ikke etter par dager så dra til fastlegen [emoji16]

Hei!

Mistet sist PP og dagen før kom det en diger klump med blank, slimete utflod. Idag kom det litt slimete utflod da jeg hadde vært på do, ikke samme mengde, men ble utrolig engstelig! Har hatt generelt mye utflod idag og nå føler jeg litt press, som om noe vil ut.

Er det flere som har hatt slimete utflod eller føler det slik?

Er 5+4 idag.
c8bc5dfadbac575bca762c4bd438aec6.jpg

Back
Topp