Nerme seg

Ja det skal vi klare ;);)

Men så man måtte ha skrevet 50 innlegg for å få tilgang, er det her inne i mai-forumet eller gjelder det på hele forumet?
Og hvor kan man sjekke hvor mange innlegg man har skrevet ? :)

Ok takk for svar :-)

Har aldri vært med på skjult forum - er det noe spesielt poeng? Bortsett fra at man kanskje ikke trenger å jobbe så hardt for å være anonym?

Alt du skriver på Babyverden kommer på Google (og på søkemotoren her på BV). Skjult forum kan man ikke søke opp noe sted, og det er kun de som har tilgang som kan lese der inne - altså andre mai-mammaer. :) Så f.eks. om man vil dele bilder eller andre mer private ting så er det enklere for en del.

Haha... Jeg tror ikke vi trenger å skravle noe ekstra altså, tipper vi er i mål lenge før uka er omme jeg. Nå blir vi jo flere for hver dag. :)
Joda, jeg bare føler jeg har skravlet så lite de siste dagene:P har litt å ta igjen ;)

Jepp! Eller barnesete til bil da:)) Jeg går for gull!:))

Ja, det er bare å gå for gull! :D Mange fine skravlepremier. Du kan være med å skravle ute på 2016 på "Felles skravletråd" om du vil og. :)

Hvor mange innlegg må man ha for å komme inn der?

50 innlegg her på mai, men vi har ikke noe skjult forum enda. Hvis du ser på toppen av forumet så er det en tråd som heter "Info vedr. skjult gruppe". :)

Det er 50 innlegg på mai-forumet for å få tilgang ja. :)

Du må gå inn på profilsiden din - innlegg - også telle manuelt, står mai 2016 under innleggene du har skrevet på dette forumet.

Jeg finner bare ikke mine innlegg? *lei av å lete* :P

Jeg finner bare ikke mine innlegg? *lei av å lete* :P

Gå i nettleser eller på PC, trykk på ditt eget nicknavn og trykk så på "innlegg". Der kan du telle innlegg på mai-forumet. :D

Gå i nettleser eller på PC, trykk på ditt eget nicknavn og trykk så på "innlegg". Der kan du telle innlegg på mai-forumet. :D

Var det som ikke funka :p Men når jeg bare holdt over nicket øverst, og fanen kom frem, så lå det der :) Takk!

Back
Topp