Ja det skal vi klare
Men så man måtte ha skrevet 50 innlegg for å få tilgang, er det her inne i mai-forumet eller gjelder det på hele forumet?
Og hvor kan man sjekke hvor mange innlegg man har skrevet ?![]()
Ok takk for svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skal vi klare
Men så man måtte ha skrevet 50 innlegg for å få tilgang, er det her inne i mai-forumet eller gjelder det på hele forumet?
Og hvor kan man sjekke hvor mange innlegg man har skrevet ?![]()
Har aldri vært med på skjult forum - er det noe spesielt poeng? Bortsett fra at man kanskje ikke trenger å jobbe så hardt for å være anonym?
Joda, jeg bare føler jeg har skravlet så lite de siste dageneHaha... Jeg tror ikke vi trenger å skravle noe ekstra altså, tipper vi er i mål lenge før uka er omme jeg. Nå blir vi jo flere for hver dag.![]()
Jepp! Eller barnesete til bil daEhm. For å være med i trekningen om bilsete?![]()
![]()
Jepp! Eller barnesete til bil da) Jeg går for gull!
)
Hvor mange innlegg må man ha for å komme inn der?
Det er 50 innlegg på mai-forumet for å få tilgang ja.
Du må gå inn på profilsiden din - innlegg - også telle manuelt, står mai 2016 under innleggene du har skrevet på dette forumet.
Jeg finner bare ikke mine innlegg? *lei av å lete*![]()
Tusen takk ;-) Har ikke erfaring med de skjulte gruppene, de har kommet etter jeg var her inne sist50 innlegg her på mai, men vi har ikke noe skjult forum enda. Hvis du ser på toppen av forumet så er det en tråd som heter "Info vedr. skjult gruppe".![]()
Gå i nettleser eller på PC, trykk på ditt eget nicknavn og trykk så på "innlegg". Der kan du telle innlegg på mai-forumet.![]()