Nerme seg

Så bra :-) :-)

Vi må uansett vente en uke til før vi begynner å ordne med det synes jeg, sånn at alle kan få bli med å bestemme. :)

De som har termin 31. mai er fortsatt bare 8 dpo.

Vi må uansett vente en uke til før vi begynner å ordne med det synes jeg, sånn at alle kan få bli med å bestemme. :)

De som har termin 31. mai er fortsatt bare 8 dpo.

Jeg er helt enig :-) Kjedelig å komme inn her etter at alt er bestemt, best å vente på alle;)

Oi! Hvor mange innlegg har vi?:)

Vi kan jo begynne å diskutere det til helgen kanskje? Evt neste uke

Oi! Hvor mange innlegg har vi?:)

Vi kan jo begynne å diskutere det til helgen kanskje? Evt neste uke

Jeg tenkte også at vi kunne begynne å diskutere neste uke, når alle er forbi 4+0 hvert fall. :p

Vi har 4385 innlegg, så vi mangler like over 700 innlegg. :) Det fikser vi på en uke.

Hva er dette med skjult forum og hvordan kan jeg bli med? Hehehe :)

Det blir gøy. :D Og lettere å være åpen.

Fant infotråden!! :)) Hilsen vimsa

Jeg mangler bare 2200 innlegg for å vinne bilsete :)) No stress!!!!

Jeg tenkte også at vi kunne begynne å diskutere neste uke, når alle er forbi 4+0 hvert fall. :p

Vi har 4385 innlegg, så vi mangler like over 700 innlegg. :) Det fikser vi på en uke.
Lett om vi gjør! Jeg starter langfriperioden og er klar som ett egg :D

Ja det skal vi klare ;);)

Men så man måtte ha skrevet 50 innlegg for å få tilgang, er det her inne i mai-forumet eller gjelder det på hele forumet?
Og hvor kan man sjekke hvor mange innlegg man har skrevet ? :-)

Hva skal man være med å bestemme på skjult forum? :)

Har aldri vært med på skjult forum - er det noe spesielt poeng? Bortsett fra at man kanskje ikke trenger å jobbe så hardt for å være anonym?

Lett om vi gjør! Jeg starter langfriperioden og er klar som ett egg :D

Haha... Jeg tror ikke vi trenger å skravle noe ekstra altså, tipper vi er i mål lenge før uka er omme jeg. Nå blir vi jo flere for hver dag. :)

Ja det skal vi klare ;);)

Men så man måtte ha skrevet 50 innlegg for å få tilgang, er det her inne i mai-forumet eller gjelder det på hele forumet?
Og hvor kan man sjekke hvor mange innlegg man har skrevet ? :-)

Det er 50 innlegg på mai-forumet for å få tilgang ja. :)

Du må gå inn på profilsiden din - innlegg - også telle manuelt, står mai 2016 under innleggene du har skrevet på dette forumet.

Hva skal man være med å bestemme på skjult forum? :)

Navnet på det skjulte forumet og hvem vi ønsker at skal være tilgangsansvarlig (TGA). :) Navnet på det skjulte forumet får alle som blir medlem av skjult gruppe under nicknavnet sitt i et sånt "banner", det er bare synlig på PC/nettleser, ikke app. Men der skal følge oss lenge, så det burde vi like både som gravide og mai-mammaer.

Men siden både TGA og navn er ganske "viktig" på terminforum, så synes hvert fall jeg at alle som skal ha termin i mai burde få være med, og det er bare én uke å vente. :)

Back
Topp