nemo kake*bilde*

ORIGINAL: oblixpusen

ORIGINAL: fru gravdal

ORIGINAL: oblixpusen

Tar de ikke en 3 - 400 for dem på konditori? Husker ikke helt, men tror jeg betalte ca 500 kroner for dåpskaken, men det var hvit dame og jeg hadde bildet på som kom på ca 100 kroner utenom.

Men tor jeg i hvertfall ville tatt minst 400 for den[:)]

ok takk for svar. jeg er nok en del dyrere en det, men kaken jeg lager kan ikke sammenlignes med de sereiproduserte kaken konditoriet lager. og folk som ike driver med dette skjønner nok ikke hvor mye jobb som ligger bak en sånn kake [8D]
Men kjekt å se hva folk mener om pris [:D]

he he he!! Nei jeg har nok ikke peiling[:D][:D] Har bare kjøpt en kake i hele mitt liv og er absolutt ikke noe kake menneske[:D][:D] Så var eneste jeg hadde å sammenligne med[:D][:D] hvor mye tar du for den da? (nysgjerrig[;)][:D])

Skal ha 700 for den men fant ut i ettertid (etter avtale) at det og kanskje var litt lite [8D] for kaka med alt matriell inkl har nok kosta meg 400 kr å lage( igredienser, strøm og embalasje+ spsielig bilde)
Lurer i grunn på hva ett koditori ville tatt jeg og om de i det hele tat hadde laget noe sånt? hehe

ho ho ho[:D][:D] Var litt på bærtur med pris der ja[:D][:D] Må minne meg på å holde meg unna ting jeg ikke har greie på[:D][:D] Og ting på kjøkkenet er meget nedprioritert her[8D] og kaker ligger vel helt på bunnen,[:-]

Men du er i hvertfall kjempe flink!!

En kan jo ikke ete den der[:D][:D] Heller putten den i et glassmonter og ha den på pynt[:D][:D]

Vettu, jeg hadde GLATT betalt 700,- for den kaka der. AMAZING.

Og jeg hadde GLATT betalt det dobbelte for et kakekurs på nettet hos deg. Kanskje du bør starte opp med det? [:D][:D][:D]

nåssåbjønn: det er nok ingen upris det der for hjemmelagde spesialkaker er dyrt [8D] tror jeg har en tendens tilå være for snill på priser [8|]
kaka var kjempeflott da[:D]

Herregud så flott den var. Du er utrolig flink. Kjempe imponert[:D][:D]

omg... dritflink e du....[:)]

tusen takkfor skryt [:D][:D][:D][:D][:D]

audreybee:
Ha ha nettbasert kakekurs ja..[8D]

Wow! Fy søren kor flink du er!!![:D]
Er Kjempe imponert[:D]

ORIGINAL: fru gravdal

tusen takkfor skryt [:D][:D][:D][:D][:D]

audreybee:
Ha ha nettbasert kakekurs ja..[8D]

Jajo... Altså sånn "how to" for oss dummies... Feks. bruk av paste, og smørkrem, få folk til å betale for oppskriftene dine (melkesjokolade i kake, nemlig!), hvilke materialer du bruker til hva, hvordan lage Nemo, hvordan bruke utstanserverktøy - jah, stort sett... JEG hadde faktisk betalt for noe sånt, for jeg har INNMARI lyst å bli flink til å lage kaker. Jeg klarer bunnene, men har ingen familie som kan "pass on" de skikkelig gode oppskriftene... [:D]

Jeg syntes det var en god forretningside jeg, iallefall når du er så flink som du er. Hihi. [:D]

ORIGINAL: BlondeTigerDama

Helt utrolig råfin!!!!!!
ORIGINAL: Vildet

Waw, har nesten ikke ord. Den var stilig!

skikkelig imponert!!!!!

hadde det vært priser på kakene her kunne jo du fått ideer til hvor mye du skulle tatt, men jeg finner ikke...

http://www.spiseligekunstverk.no/

Imponert! Du er knall flink!

WOW!!! utrolig fin kake....nesten for fin til å spises [:D][8D]

ORIGINAL: *MamMathea*

hadde det vært priser på kakene her kunne jo du fått ideer til hvor mye du skulle tatt, men jeg finner ikke...

http://www.spiseligekunstverk.no/

Det er ikke ale som har faste priser på sepielle kaker.. ofte er det etter avtale priser ;)

ORIGINAL: mamman til Lea

Omg!! Steik kor stili!!! Måtte bare skrive på dialekt! RÅTTTTTTT!!!!

Skikkelig tøft!

[8D][:D][:D][:D] takk

Jeg betalte 850kr for ei firkanta sjokoladekake til 25 stykk til navnefesten til Dennis, den var skikkelig fin, men "vanlig" i forhold
til denne her. Men det er den beste sjokoladekaka jeg har smakt. Skikkelig SMØRkrem, og jeg er jo såå søt-mums at..[:D]

Men denne her var helt sykt fin!! Jeg hadde betalt 850kr for denne uten problem... Du må gjerne legge ut flere bilder av kunstverkene dine![:)][:)]

jeg syns du underpriset deg veeeeldig... jeg hadde glatt betalt deg 1000,- pga arbeidet og den tiden du har lagt ned.. et konditori hadde glatt tatt 2000,- eller mer

ORIGINAL: Frøgen*

Jeg betalte 850kr for ei firkanta sjokoladekake til 25 stykk til navnefesten til Dennis, den var skikkelig fin, men "vanlig" i forhold
til denne her. Men det er den beste sjokoladekaka jeg har smakt. Skikkelig SMØRkrem, og jeg er jo såå søt-mums at..[:D]

Men denne her var helt sykt fin!! Jeg hadde betalt 850kr for denne uten problem... Du må gjerne legge ut flere bilder av kunstverkene dine![:)][:)]

takk [:D]

Back
Topp