Champ Gift med forumet 11 Apr 2007 #1 Hvordan går det med ribbena deres, fått noe plager med dem ennå? hos meg kjennes det ut som dem skal presses ut av ryggen om dagen...[&:]
Hvordan går det med ribbena deres, fått noe plager med dem ennå? hos meg kjennes det ut som dem skal presses ut av ryggen om dagen...[&:]
Nemi73 Elsker forumet 11 Apr 2007 #2 Hei.. Guttene mine ligger i seteleie og i tverrleie. Så foreløpig er det blæren min som får juling.. Ganske mørbanket i venstre side og..
Hei.. Guttene mine ligger i seteleie og i tverrleie. Så foreløpig er det blæren min som får juling.. Ganske mørbanket i venstre side og..
SiBeL Gift med forumet 11 Apr 2007 #3 har gått kjemåe fint til nå da og håper at det fortsetter slik....
C cazy Elsker forumet 11 Apr 2007 #4 ORIGINAL: Champ Hvordan går det med ribbena deres, fått noe plager med dem ennå? hos meg kjennes det ut som dem skal presses ut av ryggen om dagen...[&:] jeg har helt jævlig vondt...
ORIGINAL: Champ Hvordan går det med ribbena deres, fått noe plager med dem ennå? hos meg kjennes det ut som dem skal presses ut av ryggen om dagen...[&:] jeg har helt jævlig vondt...