N nemi.marselia Forumet er livet 3 Apr 2007 #2 å ja den va nydeli. fikk den i dag men har ikkje sett så vældi nøye på den sia æ har vært på sjukhuse i blodbanken i dag. litt virrat[:D]
å ja den va nydeli. fikk den i dag men har ikkje sett så vældi nøye på den sia æ har vært på sjukhuse i blodbanken i dag. litt virrat[:D]
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 3 Apr 2007 #3 godt du har fått den da[:D] var redd den var forsvunnet i posten jeg[:)] har du overført penger forresten(har feil med nettbanken skjønner du[8|])
godt du har fått den da[:D] var redd den var forsvunnet i posten jeg[:)] har du overført penger forresten(har feil med nettbanken skjønner du[8|])
N nemi.marselia Forumet er livet 3 Apr 2007 #4 ORIGINAL: ~Lisbeth83~ godt du har fått den da[:D] var redd den var forsvunnet i posten jeg[:)] har du overført penger forresten(har feil med nettbanken skjønner du[8|]) ja sku ha jort d, ska sjekke d opp sia vi har hatt feil m nettbanken vi å
ORIGINAL: ~Lisbeth83~ godt du har fått den da[:D] var redd den var forsvunnet i posten jeg[:)] har du overført penger forresten(har feil med nettbanken skjønner du[8|]) ja sku ha jort d, ska sjekke d opp sia vi har hatt feil m nettbanken vi å