Nekter å ta flaske...

happymum til to

Blir kjent med forumet
Flere som har babyer som ikke tar flaske? Storebror nektet flaske etter 4 mnd, så denne gangen har jeg pumpet meg og gitt en flaske om dagen for å holde mved like. Men i påska var det stopp for han også... jeg får i han litt ved flaske når han spiser grøt eller middag, men når faren skal prøve på kvelden blir han helt fra seg. Prøvd flere flasketyper, og flaskesmokker. Sutt tar han heller ikke. Så da er mor ganske låst:)

Her nekter han også å ta flaske, og vil bare ligge når han skal ammes.....

Virkelig?! :D har du noen tanker om hvorfor det er slik?
Aner ikke, plutselig en dag ville han ikke ta flaska! Og han er fryktelig nysgjerrig, så har slitt lenge med sittende amming. Er urolig ved liggende amming også. Prøver å få han til å ta flaske igjen, men bare leker med den med tunga. :p

Aner ikke, plutselig en dag ville han ikke ta flaska! Og han er fryktelig nysgjerrig, så har slitt lenge med sittende amming. Er urolig ved liggende amming også. Prøver å få han til å ta flaske igjen, men bare leker med den med tunga. :p

Akkurat det samme her! Ikke mange steder man kan ligge å amme når man er ute heller.....

Akkurat det samme her! Ikke mange steder man kan ligge å amme når man er ute heller.....
Slitsomt! Nei, er ikke bare å legge seg ned på kjøpesenteret eller kafé. Tror vi hadde fått noen merkelige blikk da Håper han plutselig vil ta flaske igjen!

Hu her skjønner ingenting av flaska. Er midtbi et samlivsbrudd etter 15 år så skulle gjerne hatt hu til å ta flaska. Jeg er så sliten, noe som har resultert oppgang på 150 gr fra 4-5 mnd. Hu er ikke gla i fast føde heller :/

Hu her skjønner ingenting av flaska. Er midtbi et samlivsbrudd etter 15 år så skulle gjerne hatt hu til å ta flaska. Jeg er så sliten, noe som har resultert oppgang på 150 gr fra 4-5 mnd. Hu er ikke gla i fast føde heller :/

Huff... Ikke enkelt når du står midt i en livskrise og samtidig streve med matinntak på babyen..

Back
Topp